دو شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

بهره‌برداری از ۳زمین چمن در آبادان تا دهه فجر


عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان از بهره برداری از ۳زمین چمن تا دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

حسن گله‌داری عصر امروز در جلسه رودرو و‌ پرسش و ‌پاسخ با هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بودجه است که استرانژی یک‌ تیم‌ را تعیین می‌کند و‌ نشان می‌دهد که آن تیم توان خرید چه بازیکنی را دارد، به چه اردویی می‌تواند برود و کدام مربی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال تیمی مثل سپاهان امکان برگزاری دیدار تدارکاتی با زنیت روسیه را دارد و تیمهای دیگر شرایط اردو زدن در ترکیه و‌ امارات را دارند در حالیکه کل بودجه ما حتی از قرارداد یکی‌ از بازیکنان این تیمها هم پایین‌تر است و بارها گفته‌ایم که این بودجه کفاف تیم‌داری را نمی‌دهد.
این عضو هیات مدیره موسسه صنعت نفت گفت: در حال حاضر تنها از ۲مجرای منطقه آزاد اروند و بیمه پارسیان به ما کمک می‌شود که این مبالغ را باید در کل مجموعه از تیم بزرگسالان تا آکادمی و مدرسه فوتبال هزینه نماییم و‌ پالایشگاه نیز در بحث سفرها هتلها و تعمیر زمینها کنار ما بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای راه با استرس بسیار بالایی پیگیر موضوع برگزاری بازیهای خانگی صنعت نفت در آبادان شدیم و با توجه به اینکه حتی این امکان وجود داشت که بازی‌های‌مان خارج از استان برگزار شود، انرژی بالایی از ما برای برگزاری مسابقات در آبادان گرفته شد و مدیرعامل پالایشگاه نیز کمک‌ کرد تا در نهایت این مهم با خون دل محقق شود.
وی‌ با اشاره به این موضوع که تیمی که حتی یک‌ استادیوم‌ اختصاصی ندارد با مشکلات بسیاری همراه است، عنوان کرد:
کارهای بزرگی در حوزه زیرساخت در حال انجام هستند و امیدوار هستیم که ۳زمین چمن را تا دهه فجر امسال در مدار بهره‌برداری قرار بدهیم.
گله‌داری با اشاره به اینکه اگر شهر ما به لحاظ اقتصادی و عمرانی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد فوتبال آن نیز پیشرفت خواهد کرد، عنوان کرد: در ابتدای فصل با بازیکنان بزرگی‌ برای حضور در صنعت نفت صحبت کردیم که اگر ۴تای آنها به آبادان می‌آمدند بسیاری از مشکلات‌مان حل می‌شد اما آنها ترجیح دادند با قراردادی کمتر در جای دیگری بازی کنند که این موضوع تامل‌برانگیز است. بازیکن خارجی داشتیم که تا فرودگاه هم به قصد آبادان آمده بود ولی ترجیح داد به تیم دیگری برود.
وی با بیان این موضوع که دغدغه هوادار دغدغه خود ماست، افزود: نباید به مردم اطلاعات غلط داد و باید گفت که ما تا امروز نزدیک‌ به ۲۰میلیارد بدهی پرداخت کردیم و مبلغ زیادی را صرف کردیم تا بتوانیم پنجره نقل و‌انتقالات را باز کنیم و جالب است بدانید که با ۳۰۰میلیون تومان کار جذب بازیکن را آغاز کردیم اما باید بگوییم با همت و همراهی هواداران به هیچ عنوان ناامید نیستیم و تمام تلاش‌مان را بهبود اوضاع به کار می‌بندیم و در نهایت اینکه برای رسیدن به فوتبال خوب باید ساختار را درست نماییم.
منصور میرزایی،‌ مدیرعامل اسبق باشگاه صنعت نفت نیز در این نشست دقایقی را در خصوص لزوم‌ همدلی در شرایط کنونی و‌ همچنین توجه ویژه به فعالیت‌های زیرساختی در باشگاه صحبت کرد.

​​

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان