دو شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

امیدوارم دست پر از قزوین خارج شویم

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم با دست پر از قزوین خارج شویم زیرا شرایط جدول بسیار حساس شده است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: شمس آذر خیلی زود شخصیت لیگ برتری پیدا کرد و بازیکنان آن پرتلاش و با انگیزه هستند و باید با انرژی مضاعفی مقابل این تیم ظاهر شویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به ماجرای استعفای خود در بازی گذشته، گفت: تا زمانی که مربی نباشید نمی‌توانید فشار روی مربی را درک کنید. پس از بازی هفته گذشته به طور جدی استعفای خود را اعلام کردم اما مدیریت باشگاه درخواست کرد ۳ بازی باقی مانده نیم فصل اول لیگ‌برتر را نیز ادامه بدهم.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده، ملوان و شمس آذر بهترین تیم‌های لیگ برتر امسال هستند که با حمایت هواداران‌شان شخصیت خوبی گرفته‌اند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه «صنعت نفت» سومین تیم کم هزینه لیگ است و با بودجه ۹۰ میلیارد تومانی وارد مسابقات امسال شده، گفت: مقصر شرایط فعلی تیم ما، عده‌ای هستند که تماشاگران را به سوی عدم حمایت، هدایت می‌کنند.

ویسی با اشاره به اینکه «استرس» دلیل گل خوردن صنعت نفت آبادان در دقایق ابتدایی بازی‌های خانگی و تعداد بالای بازیکنان اخراجی این تیم است، تاکید کرد: امیدوارم فردا همه یک صنعت نفت متفاوت را ببینند.

 

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان