دو شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲

صنعت نفت به دنبال حفظ روند رو به رشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که تیمش در بازی مقابل نساجی به دنبال حفظ روند رو به رشد هفته‌های گذشته است.

 

عبداله ویسی پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگار رصنا اظهار کرد: بازی فردا مطمئنا برای مردم آبادان و قائم‌شهر بازی حساس و مهمی است.

وی‌گفت: هم ما و‌ هم نساجی برای ۳امتیاز بازی می‌کنیم، ما یک روند رو به رشد خیلی خوبی داشتیم و می‌خواهیم آن را ادامه بدهیم و نساجی نیز قصد دارد با حضور تماشاگرانش یک بازی خوب را نمایش بدهد و ۳امتیاز را کسب کند به همین خاطر فکر می‌کنم مردم بازی خیلی خوبی را خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: رحیم آلبوغبیش هفته قبل مصدوم شد و هنوز به ما نرسیده و صادق صادقی هم مریض شده و از ترکیب ما برای این بازی دور است.

وی از بازی هفته گذشته تیمش مقابل پیکان و تلاش صنعت نفت برای نباختن تا لحظه آخر دیدار گفت و خاطرنشان کرد: در خانه خودمان بازی می‌کردیم و اینکه بازیکنان تا دقیقه ۹۰ و حتی بیشتر از آن تا دقیقه ۹۷ جنگیدند و توانستند بازی را برگردانند و مساوی کنیم برای مردم قابل احترام بود و تماشاگران ما‌ را تا لحظه آخر حمایت کردند که جای قدردانی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران‌مان روز به روز بهتر بشویم او آنها را خوشحال کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از بازی با نساجی با توجه تعطیلی موقت لیگ ما هم مثل همه تیم‌ها ۲، ۳روز استراحت می‌کنیم و بعد از آن کارمان را ادامه می‌دهیم و‌ یک اردو در اصفهان یا تهران خواهیم داشت و در این اردو بازی دوستانه انجام می‌دهیم تا در شرایط مسابقه بمانیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان