پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲

موضوع داوری بازی صنعت نفت و پیکان را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در مورد صحنه‌های مشکوک داوری دیدارمان مقابل پیکان، حتما موضوع را از طریق مراجع قانونی دنبال می‌کنیم.

بهروز مکوندی در نشست خبری پایان مسابقه صنعت نفت مقابل پیکان اظهار کرد: اگر بازی را خوب بررسی کرده باشید، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی نتوانستیم از راه‌های مختلفی که به دست آوردیم، به گل دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز یک امتیاز گرفتیم، این یک امتیاز بیشتر از سه امتیاز برایمان ارزش دارد و این موضوع را هم مدیون حمایت بی‌دریغ تماشاگران هستیم که تا آخرین دقیقه تیم را حمایت کردند و تیم را به جلو آوردند و توانستیم به چیزی که استحقاق بیشتر از آن را داشتیم، برسیم.

مربی تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: فوتبال است و همان‌طور که در یک بازی توپ وارد دروازه نمی‌شود، در یک مسابقه ممکن است برعکس شود و شما شرایط مساعدی نداشته باشی و پیروز شوی. فکر می‌کنم امروز لیاقت ما خیلی بیشتر از تساوی بود.

مکوندی عنوان کرد: از دقیقه ۱۰ رحیم آلبوغبیش احساس مصدومیت کرد و پزشک وارد زمین شد و از همان ابتدا قصد تعویض ایشان را داشتیم‌، اما از طریق طالب ریکانی به نیمکت اعلام شد که می‌تواند ادامه بدهد. ایشان تلاش کرد و به کارش ادامه داد و ما هم از او ممنونیم. ولی اجتناب‌ناپذیر بود و مشکل پزشکی باعث شد ما دست به تعویض بزنیم.

او درباره وضعیت محمد اهل شاخه توضیح داد: ایشان با ما تمرین می‌کنند و آقای ویسی و پزشکان تیم باید نظرات خودشان اعلام کنند و باشگاه بررسی کنند تا تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد.

مکوندی در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: قطعا ما روی یکی دو صحنه اعتقاد داریم که پنالتی صورت گرفته، اما داور هم ممکن است مثل ما اشتباه کند. در هر صورت همه چیز را به کمیته داوران می‌سپاریم و از طریق باشگاه و مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. پس از هر بازی کارشناسان داوری بررسی می‌کنند و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد که تیم متضرر شده باشد، باشگاه اقدام می‌کند. انتظار داریم که کمیته داوران برخورد کند، البته نه برخورد قهری. به هر حال تا زمانی که از سیستم VAR استفاده نشود، این اتفاقات اجتناب‌ناپذیر است.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان