شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

توضیح صنعت‌نفتی‌ها درخصوص اتفاقات داوری دیدار با فولاد خوزستان

موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان با انتشار متنی در خصوص اتفاقات داوری دیدار طلایی‌پوشان آبادانی و فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش رصنا، در حالیکه نزدیک به ۲روز از دیدار تیمهای صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان می‌گذرد متاسفانه برخی تحرکات رسانه‌ای(منتسب به مجموعه محترم فولاد خوزستان) با توسل به «اشتباهات داوری»(به عقیده همان جریان رسانه‌ای) به دنبال کمرنگ کردن پیروزی نماینده آبادان در لیگ برتر است.
در این بین موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان نیز این حق را بر خود قائل است که به برخی سوت‌های داوری این مسابقه (که سهوا اشتباه بوده و اتفاقا تاثیرگذار نیز بودند) معترض باشد اما با وجود اینکه تیم ما پیروز مطلق بازی بود، این اعتراض مستند، بدون هیاهو و در چارچوب قانون، صبح روز بعد از دیدار به صورت مکتوب و رسمی به کمیته محترم داوران ارسال شد.
امید است عزیزان همکارمان در مجموعه محترم و دوست‌داشتنی فولاد خوزستان با پذیرش واقعیت‌های اصلی دیدار به پایان رسیده(که همانا پیروزی و کسب ۳امتیاز به نفع طلایی‌پوشان بوده است) بدون ایجاد حواشی‌ای که زحمات، تلاش و همت بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم فوتبال را کم‌ارزش نماید، در ادامه مسابقات لیگ پیش‌رو، موفق و سربلند باشند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان