سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

تمرکز صنعت نفت بر ریکاوری روحی

عبدالله ویسی گفت: در هفته گذشته تمرکزمان را بر روی ریکاوری روحی و روانی بازیکنان گذاشتیم.

به گزارش رصنا عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان، اظهارکرد: با توجه به این که هفته گذشته هر دو تیم باخت داشتند و هفته خوبی را سپری نکردند بازی پر استرس خواهد بود ولی هر دو تیم به دنبال بردن هستند تا وضعیت خود را درست کنند. 
وی افزود: ما فقط وقت ریکاوری داشتیم و بحث تاکتیکی نمی‌توانست به ما کمک کند و در طول هفته ریکاوری روحی و روانی را داشتیم و‌ توانستیم بچه‌ها را یک مقدار برگردانیم و امیدواریم فردا یک بازی کاملاً خوزستانی، جوانمردانه و با نشاطی را ۲تیم انجام دهند. امیدواریم با یک بازی خوب نتیجه هفته گذشته را جبران نماییم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این مهم که نوع بازی فولاد را کاملا میشناسیم، گفت: همانطور که آنها ما را رصد کردند ما نیز این کار را انجام دادیم. شناخت نسبی داریم، ۲تا ۳بازیکن آنها نبودند و این هفته به بازی می‌رسند.
وی با تاکید بر اینکه هر دو تیم به لحاظ روانی هفته خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند، افزود: ما باید بر استرس‌مان غلبه کنیم تا بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.
ویسی در خصوص هدف‌گذاری صنعت نفت در لیگ پیش‌رو، بیان کرد: ما در این مورد بحث زیاد داشتیم و بارها با هیئت مدیره و مسئولان شهری و استانی صحبت کردیم و گفتیم بودجه‌ای بدهند تا برای نیمه‌های بالای جدول و یا حتی آسیایی شدن کار کنیم ولی متاسفانه این مهم محقق نشد و همان بودجه هر سال را به ما دادند و با این حال با تمام وجودمان می‌خواهیم مردم آبادان خوشحال باشند و روزهای آخر برای ماندن جشن نگیرند.
وی افزود: چه من مربی این تیم باشم یا نباشم تمام بازیکنان خوزستانی در لیگ‌های مختلف را رصد می‌کنم و این کار را دوست دارم، هر کجا که می‌روم ابتدا بازیکن زیر ۲۳سال همان استان را انتخاب می‌کنم. خوزستان معدن بازیکن است و می توانیم استعدادهایی را کشف کرده و از آنها استفاده کنیم.
ویسی خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه‌مان ۳بازیکن عراقی و یک بازیکن بیرون از استان خوزستان گرفتیم و بالای ۹۰درصد بازیکنان ما بومی هستند. درست است که فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد ولی آنقد بازیکن داریم که از فوتبالیست‌های همینجا استفاده کنیم به شرط آنکه آنها هم زود هوایی نشوند‌.
وی تصریح کرد: یک سالی بازیکن می‌آوریم، درست می‌شود و سال بعد کنترلش خیلی سخت می‌شود و با بودجه ما نمی‌شود حتی یک بازیکن معمولی را نگه داشت ولی امیدوارم امسال هواداران عزیزمان به این موضوع واقف باشند و هوای ما را داشته باشند.

 

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان