چهار شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

با همراهی روح محمدرضا عجمی‌پور دل مردم آبادان را شاد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در بازی فردا با همراهی روح محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن فقیدمان به دنبال شادکردن دل مردم آبادان هستیم.

عبداله ویسی در گفتگوی پیش از نخستین مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران با بیان اینکه معمولا بازی‌های اول و شروع لیگ سخت و گنگ است، اظهار کرد: شرایط هفته اول مشخص نیست و تیم‌ها از هم شناخت ندارند.
وی ادامه داد: به عنوان تیم میزبان از آمادگی نسبی برای شروع مسابقات برخورداریم. از تیم‌مان راضی هستیم و امیدوارم در مقابل تماشاگران‌مان از شرایط میزبانی بهره بگیریم و با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم ۳امتیاز را در آبادان نگه داریم و برنده بازی باشیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خطاب به هواداران این تیم گفت: این عزیزان فصل گذشته بیرون و خارج از خانه از ما حمایت کردند و ما بیرون از آبادان هم احساس غربت نکردیم و امیدوارم فردا هم روز خیلی خوبی برای آنها باشد و بتوانیم آنها را شاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان‌مان آماده بازی هستند تنها صادق صادقی که تازه به جمع ما اضافه شده است به لحاظ بدنی مقداری از بقیه بچه‌ها فاصله دارد ولی آنجایی که نیاز است می‌توانیم از او هم استفاده کنیم.
ویسی با اشاره به روحیه بازیکنان صنعت نفت با توجه به از دست دادن محمدرضا عجمی‌پور، همبازی‌شان، تصریح کرد: همیشه بعد از فقدان عزیزان‌مان به زندگی ادامه دادیم.‌ از بچه‌ها خواستیم که روح محمدرضا را شاد کنند و بعد از بازی سر مزار وی برویم تا خانواده این بازیکن هم شاد شود امیدوارم با کمک روح محمدرضا که همیشه کنار ماست بتوانیم مردم آبادان را خوشحال کنیم.
وی تاکید کرد که فردا جانانه، هوشمندانه و با تمرکز بسیار بالا بازی می‌کنیم و گفت: قول می‌دهم امسال سالی باشد که مردم آبادان از تماشای فوتبال آبادانی لذت ببرند.

 

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان