سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

دیدار سرمربی صنعت نفت با سرپرست‌های هواداری

سرمربی و مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سرپرست‌های هواداری این تیم دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش رصنا، در این دیدار حسین یازع، معاون فرهنگی موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان به عنوان میزبان نشست با اشاره به اینکه هوادار به تیم موجودیت می‌دهد، اظهار کرد: اینجا جمع شدیم تا بگوییم از زیر و بم مجموعه مطلع هستیم و کنار هم حضور داریم تا از تیم حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: به آقای ویسی می‌گوییم با توجه به اینکه از همه مسائل به خاطر آبادان گذشتی این وظیفه بر دوش ماست که حامی‌ات باشیم و پای عملکرد شما بمانیم.
در ادامه عبداله ویسی ضمن قدردانی از سرپرست‌های هواداری تیم فوتبال صنعت نفت به خاطر حمایت‌شان در فصل گذشته، بیان کرد: شاید برای نخستین بار است که صنعت نفت ۴۰روز پیش از مسابقات کار خود را شروع کرده است و این انگیزه کار کردن را بیشتر می‌کند.
وی با اشاره به این موضوع که با ۱۳تیم کار کرده‌ام ولی اولین بار است که چنین جلسه‌ای را تجربه می‌کنم، گفت: از آقای یازع به خاطر تشکیل این جلسه و ایجاد همدلی تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: این انتظار را دارم که مانند دوست و شبیه به یک خانواده تا جایی که امکان دارد نه به من بلکه به تیم کمک کنید.
علی قنواتی، مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: هر کجا که رفته‌ام وقتی از آبادان گفته‌ام ابتدا یاد صنعت نفت زنده شده و بعد نام هواداران این تیم بر زبان آمده است چه این مهم نشان می دهد که شما تا چه اندازه در کشور محبوب و معروف هستید.
وی لیگ امسال را بسیار حساس تعریف کرد و گفت: در این لیگ بیشتر تیمها مدعی‌اند اما فقط چند تیم هستند که از پشتوانه هوادار بهره‌مند هستند و یکی از این تیم‌ها صنعت نفت است.
قنواتی تصریح کرد: آقای ویسی و کادر فنی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و خواهش من از شما این است که شرایطی را ایجاد نمایید که ایشان در آرامش و با فراغ بال کار خود را دنبال کنند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان