پنج شنبه ۸ تیر ۱۴۰۲

دیدار اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نقت آبادان با تیم ۱۷ ساله ها

اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان در دیدار صمیمانه با تیم فوتبال ۱۷ ساله های صنعت نفت گفت و گو کردند.
به گزارش «رصنا» محمد علی شکوهی رییس هیات مدیره، سید علی آل یاسین نایب رییس، محمدحسین رحمانی مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان، مهندس چوپان رییس امور ورزش شرکت پالایش نفت، مهندس نظام پور رییس خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان و محمود شاملی رییس آکادمی صنعت نفت آبادان در این دیدار حضور داشتند.
رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان در این دیدار با تبریک موفقیت تیم فوتبال ۱۷ ساله های صنعت نفت گفت: این موفقیت برای فوتبال صنعت نفت گام بلندی به سوی موفقیت و پیشرفت است.
محمدعلی شکوهی بیان کرد: بعد از سالها مدیرعامل ورزشی مدیریت موسسه را بر عهده گرفته که همانند شما رده های پایه ای را بخوبی گذرانده و جز پیشکسوتان خوش نام آبادان به شمار می رود و برنامه های خاصی برای تیم های پایه ای موسسه دارد‌
وی با اشاره به پیوند بین موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان و باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: این پیوند در ایجاذ زیرساخت ها کمک ویژه ای خواهد کرد.
وی افزود: با وجود راهبری پیشکسوتان و وجود مسوولان پالایشگاه ارتباط نزدیکی بین باشگاه و موسسه بوجود آمده که نتیجه هم افزایی خواهد بود.
رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ما در تهران بدنبال تزریق بودجه از طریق مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت هستیم تا تیم صنعت نفت مجدد به دوران طلایی خود بازگردد.
شکوهی اظهار کرد: ایجاد زیرساخت ها الویت هیات مدیره است تا بازیکنان پایه ای و بزرگسالان با روحیه بهتری تمرین و مسابقات را ادامه دهند.
وی در ادامه با نوید روزهای روشن برای تیم صنعت نفت گفت: در برنامه پنج ساله پنجم و ششم قانونی مصوب شد که بودجه ای برای ورزش حرفه ای توسط وزارت نفت ارائه نشود و در تلاش هستیم از مهرماه سال جاری این قانون اصلاح شود تا موسسه صنعت نفت با توان بیشتری ادامه کار دهد و شرایط اقتصادی بهتری به خود بگیرد و صنعت نفت به دوران طلایی خود بازگردد.
نایب رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار گفت: با تلاش و پشتکار جناب شکوهی قانون پنجم و ششم توسعه در حال اصلاح است.
سید علی آل یاسین افزود: برنامه اصلی موسسه برای تیم های پایه ای است زیرا تیم های پایه ای از سرمایه موسسه هستند.
وی بیان کرد: اعضای هیات مدیره همگی ورزشکار بودند و درک مناسبی از مشکلات بخصوص زیرساخت ها دارند.
وی با بیان اینکه هیات مدیره از تیم های پایه ای حمایت خواهد کرد، گفت:خدا را شکر تیم های پایه ای نتایج خوبی کسب کردند که جای تشکر دارد و امیدواریم این راه ادامه داشته باشد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار گفت: تبریک می گم این موفقیت را و
امیدواریم به جایگاهی برسیم که انتظار می رود.
محمدحسین رحمانی بازی کردن در بالاترین سطح کشور را هدف تک تک بازیکنان پایه ای خواند و افزود: دیدگاهی قبلا بوده که باعث افت تیم های پایه ای سقوط آنها به لیگ استانی شد ولی این دیدگاه هرگز در هیات مدیره جدید نیست و تا جایی که در توان داریم زیرساخت را ایجاد خواهیم کرد تا به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شویم.
وی بیان کرد: می دانیم زمین تمرین شرایط مناسبی نداریم  و حتی زمان تمرین هم زمان خوبی نیست.
رحمانی گفت: مجموعه پالایشگاه قرار است زمین چمن ۱۷ شهریور را توسعه دهند تا بجای یک زمین ۲ زمین تمرینی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: دیدگاه بازیکنان فقط به سطح استان نباشد و باید به سطح کشوری فکر کنند و ما سعی می کنیم در صورت صعود به مسابقات منطقه ای میزیانی را کسب کنیم.
وی گفت: تیم جوانان ما یکی از طلایی ترین نسل های فوتبال آبادان است ولی در بوشهر با ناداوری هایی که در حق این تیم شد موفق نشد به لیگ کشوری صعود کند.
وی در پایان گفت: با توجه به شناختی که از رده های پایه ای داریم موفقیت را از آن شما می دانیم.

 

 

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان