دو شنبه ۵ تیر ۱۴۰۲

دیدار صمیمانه مدیرعامل صنعت نفت با بازیکنان تیم زیر ۱۷سال

مدیرعامل موسسه، فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در ضیافت شامی صمیمانه با بازیکنان و کادر فنی تیم زیر ۱۷ ساله‌های این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش رصنا، در این دیدار علاوه بر محمدحسین رحمانی مدیرعامل مؤسسه، مسعود رضاییان معاون ورزشی و مظفر شاملی، مدیر آکادمی صنعت نفت آبادان نیز حضور داشتند.
در این دیدار رحمانی ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی تیم زیر ۱۷ساله‌های صنعت نفت خطاب به بازیکنان این مجموعه گفت: تمام سعی ما این است که با وجود محدودیت‌های بسیار حامی شما باشیم و کمبودهای سخت‌افزاری را برطرف نماییم.
وی اضافه کرد: از اینکه با وجود این محدودیت‌ها باز هم در مسیر موفقیت تلاش می‌کنید از شما ممنونم و امیدوارم راه موفقیت شما همچنان باز باشد، تلاش خود را برای پیروزی به کار ببندید اما اگر شکست هم خوردید نباید ناامید بشوید.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در این دیدار قول داد که تمام سعی خود را برای گرفتن میزبانی مسابقات زیرگروه مناطق زیر۱۷ساله‌ها به کار ببندد.
شاملی نیز حضور رحمانی که خود از بدنه فوتبال است را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که این بارزه و توجه ویژه مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به رده‌های پایه شاهد موفقیت بیشتر این تیمها باشیم.
رضاییان نیز ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان تیم زیر۱۷سال صنعت نفت برای این مجموعه در ادامه راه مسابقات لیگ استان آرزوی موفقیت کرد.
محمد عبداله‌زاده، سرپرست تیم زیر ۱۷ سال صنعت نفت آبادان هم با ارائه گزارشی، مشکلات مربوط به بازیکنان و سخت‌افزار در تیم تحت مدیریتش را به سمع و نظر حاضران رساند.
تیم زیر ۱۷ساله‌های صنعت نفت آبادان در صدر جدول مسابقات لیگ برتر استان قرار دارد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان