سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

آشنایی با سوابق کامل اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان

اعضای جدید هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان همگی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و از مدیران و مسئولین شرکت‌های پالایش و پخش و وزارت نفت کشور می‌باشند.
به گزارش رصنا؛  محمد علی شکوهی رئیس هیأت مدیره نفتی‌ها در حال حاضر مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور و همچنین معاون اداری و پشتیبانی ان شرکت است, وی از پیشکسوتان ملی پوش و قهرمانان اسبق آسیا و جهان می‌باشد و بیش از دو دهه بطور پیوسته و مستمر, مدیریت ارشد و کلان ورزش کشور را راهبری می نماید.
سید علی آل یاسین نایب رئیس هیأت مدیره صنعت نفت آبادان در حال حاضر رئیس کل اداره خدمات اداری، اجتماعی و رفاهی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و از قهرمانان ملی و بین‌المللی ورزشی کشور بوده, قهرمان ورزش کشور در رده های سنی نوجوانان, جوانان, امید و دانشجویان, دارای سابقه بیش از ده سال حضور دایم در لیگهای حرفه ای ورزش کشور و مسابقات جهانی است. وی همچنین عضو انجمن خبرگان علمی و پژوهشگران برتر وزارت نفت می‌باشد.

محمد حسین رحمانی که به عنوان مدیرعامل طلایی پوشان دیار اروند انتخاب شده است از بازیکنان دهه ۸۰ صنعت نفت آبادان، بازیکن تیم ملی جوانان ایران، از پیشکسوتان فوتبال خوزستان، رئیس اسبق امور ورزش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان بوده و در حال حاضر رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست ان شرکت می‌باشد.
حسن گله‌داری دبیر هیأت مدیره صنعت نفت آبادان که از بازیکنان اسبق طلایی پوشان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان می‌باشد پیش از این از سال ۸۸ تا ۹۲ سابقه عضویت در هیأت مدیره نفت آبادان را در کارنامه دارد. وی اکنون مشاور مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت پالایش نفت آبادان می‌باشد.
حمید جوادی‌نژاد دیگر عضو هیأت مدیره صنعت نفت آبادان از بازیکنان اسبق تیم‌های جم و پیروز آبادان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان بوده و در حال حاضر رئیس اداره حسابداری عملیاتی شرکت پالایش نفت آبادان است.
علی شریفی عضو علی‌البدل هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در حال حاضر معاون امور حقوقی شرکت پالایش نفت آبادان می‌باشد

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان