دو شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

رضائیان: چهار هفته پایانی به صورت همزمان و با نظارت بیشتری برگزار شود

سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان از درخواست برای همزمانی بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جدول و حساسیت جدولی انتظار می رود چهار بازی آخر به صورت همزمان و به نظارت دقیق برگزار شود.

به گزارش "رصنا" مسعود رضائیان، در خصوص بازی‌های هفته بیست و هفتم و انجام بازی تیم مس کرمان، یک روز پس از دیدار صنعت نفت مقابل نساجی، اظهار کرد: لیگ ایران همواره در دو هفته پایانی بازی‌ها همزمان می‌شود، اما جا دارد که به دلیل شرایط حساس جدول، این همزمانی در فصل جاری، دو هفته زودتر اعمال شود.

وی در خصوص امکان وجود شائبه‌هایی در دیدار دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در هفته پیش رو، بیان کرد: اینکه دو تیم هم‌خانواده و هم استانی هستند موجب ایجاد شائبه خواهد بود و در فوتبال ایران، این شائبه‌ها همیشه بوده و خواهد بود، اما درخواست داریم که بازی‌های این هفته با نظارت بیشتری پیگیری شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: به دلیل حساسیت جدول در صدر و قعر، این باشگاه امروز درخواست خود را کتبا تسلیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد تا بازی‌ها از هفته پیش رو به‌صورت همزمان برگزار شود.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان