یک شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نشست صمیمانه طلایی پوشان با مدیر عامل پالایشگاه آبادان

اعضای تیم فوتبال صنعت نفت با مدیر عامل پالایشگاه آبادان در دیدار داشتند.

به گزارش «رصنا» یکشنبه شب اعضای هیات مدیره، مدیریت باشگاه به همراه کادر فنی و بازیکنان تیم در دیدار صمیمانه ای پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با مدیر عامل پالایشگاه آبادان داشتند.

دکتر حکیم قیم مدیر عامل پالایشگاه آبادان در این دیدار گفت: نگاه و امید یک شهر به ساق پای بازیکنان تیم صنعت نفت است زیرا آنها با این تیم زندگی می کنند.

وی اظهار کرد: در آبادان همه به بازیکنان تیم صنعت نفت امید دارند  زیرا کیفیت و نوع بازی شما امیدوار کننده است.

قیم بیان داشت: باید تمامی نتایج قبل را به دست فراموشی سپرد و به فکر ۱۱ بازی آینده باشیم و در کنار یکدیگر برای شادی دل مردم این شهر نتایج بهتری کسب کنیم.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: این پالایشگاه در کنار تیم محبوب صنعت نفت خواهد بود تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بیشتری در ادامه مسابقات به کار خود ادامه دهند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار گفت: می دانیم شما بازیکنان به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارید و توانایی رفتن به رده های بالاتر درون شما وجود دارد.

مسعود رضاییان افزود: همه کنار هم هستیم تا یک شهر را خوشحال کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان نیز گفت: این تیم سال های گذشته شرایطی بدتر از شرایط فعلی را تجربه کرده بود ولی هشت سال مداوم در لیگ برتر ماند.

جهانگیر کی شمس افزود: آن نتایج و ماندن در لیگ با تلاش همه جانبه بخصوص از سوی بازیکنان کسب شد و شکی نیست که در این فصل باز هم در لیگ باقی می مانیم.

وی بیان کرد: پالایشگاه آبادان بخصوص مدیر عامل محترم آن بر خلاف سال های گذشته حامی تیم صنعت نفت بوده و هست و امکانات مناسبی در اختیار تیم قرار داد.

کی شمس گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان استارت موفقیت های تیم خواهد بود و بازیکنان با تمرکز بیشتر میتوانند پیروزی های لازم را از این بازی برای شاد کردن دل هواداران استارت بزنند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست گفت: همه  در آبادان به توانایی بازیکنان تیم ایمان دارند و شما بازیکنان نیز با خود باوری لازم می توانید نتایجی بهتر از فصل های گذشته کسب کنید.

علیرضا فیروزی بیان کرد: اکنون همه در آبادان چه مسوول چه هوادار حامی تیم هستند و باید از این فرصت استفاده کرد تا به نتایج بهتری دست یابیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان