جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱

پرکاس: این برد تقدیم به هواداران آبادانی

پرکاس: این برد تقدیم به هواداران آبادانی

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این برد را به هواداران آبادانی تقدیم می کنیم.
به گزارش «رصنا» رضا پرکاس در نشست خبری پس از دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و هوادار تهران افزود: این برد را به شهر، مردم آبادان و هواداران صنعت نفت در سراسر جهان تقدیم می‌کنم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به شرکت پالایش نفت آبادان و باشگاه نیز بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی افزود: اگر تیمی چند موقعیت ایجاد کند، نشان می‌دهد بازی رو به جلو بوده است و این بازی بار فنی دربر داشت. در نیمه اول برای گلزنی موقعیت داشتیم اما در همین نیمه توپ را زیاد به گردش در نیاوردیم و سعی کردیم با کمترین ضربه در حمله شرکت کنیم. با توجه به آنالیزی که از تیم هوادار داشتیم می خواستیم به بازی سرعت بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم یک سری هماهنگی‌ها بیشتر شد. تیم هوادار هم درگیرانه بازی می‌کرد و همین باعث شده بود خطاها زیاد شود و بازیکنان نیز با داور زیاد صحبت کنند اما به صورتی نبود که بگوییم بازیکنان پرخاشگری کردند. در مجموع بازی در نیمه دوم روان‌تر شد و ما سعی کردیم با ضربات بیشتری به دروازه حریف نزدیک شویم و به نظرم بازی در این نیمه بهتر از نیمه اول بود.

وی خاطرنشان کرد: سه امتیاز این بازی از چند جنبه برای ما بسیار حائز اهمیت بود زیرا هفته گذشته بازی را واگذار کرده بودیم و خوب نبود که شخصیت یک تیم با باخت ادامه پیدا کند. هر چند فوتبال است. ضمن اینکه به خاطر جایگاهمان در جدول به دنبال برد بودیم و فکر می‌کنم با سه امتیازی که امشب کسب کردیم، چهار، پنج پله در جدول تغییر خواهیم داشت. همچنین با انگیزه خوبی خودمان را برای بازی هفته آینده آماده می کنیم. بازی بسیار مهمی با پرسپولیس داریم و باید بازی باکیفیتی برای ما شود و دست پر به خانه برگردیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان