شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

حسین مولایی: بازیکنان تیم امید انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارند

حسین مولایی:
بازیکنان تیم امید انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارند
سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان گفت: انگیزه لازم برای درخشش در لیگ برتر بین بازیکنان تیم امید وجود دارد.
به گزارش «رصنا» حسین مولایی با ابراز امیدواری به نتیجه گیری در لیگ برتر امیدهای کشور اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه تمربنات تیم امید آغاز شد و با توجه به زمان اندک تست گیری و کارهای تاکتیکی را همزمان انجام دادیم.
وی افزود: با هماهنگی که بین کادر فنی تیم امید و جوانان باشگاه صورت گرفت هشت بازیکن از جوانان به تیم امید ملحق شدند.
سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان گفت: امسال فقط یک بازیکن غیر بومی از سایپا که سابقه دعوت شدن به تیم ملی امید را دارد جذب کردیم که قطعا در طول فصل به کیفیت تیم کمک خواهد کرد.
مولایی ماندن در لیگ برتر را هدف تیم امید عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه مدتی از لیگ برتر دور بودیم نیاز است ذهنیت بازیکنان را برای این سطح از فوتبال آماده کنیم ضمن اینکه کسب نتایج قابل قبول برای ما مهم خواهد بود.
مولایی به رشد و پرورش استعدادهای باشگاه اشاره کرد و گفت: در تیم های پایه ای بخصوص تیم امید استعدادهای درخشانی حضور دارند که آبنده تیم بزرگسالان را رقم خواهند زد، سعی داریم امسال حداقل سه بازیکن را به تیم بزرگسالان تزریق کنیم.
وی بیان کرد: اکثر بازیکنان پله های ترقی را یکی یکی طی کردند و قدر فرصت به وجود آمده را می دانند.
مولایی توجه ویژه مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان به تیم های پایه ای را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: خدا را شکر مدیریت باشگاه نگاه ویژه ای به تیم های پایه ای دارد و امیدواریم این نگاه مستمر باشد زیرا اساس پیشرفت حمابت است.
مولایی با اشاره به نگاه مثبت سرمربی تیم بزرگسالان به تیم امید گفت: سرمربی بزرگسالان نگاه آکادمیک به تیم امید دارد و این مهم انگیزه را ببن بازیکنان ایجاد کرده است.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان