شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان: با تلاش زیاد ورزشگاه آماده میزبانی تیم صنعت نفت آبادان ش

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان:
با تلاش زیاد ورزشگاه آماده میزبانی تیم صنعت نفت آبادان شد
مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با پیگیری های مدیریت باشگاه  صنعت نفت و کار در سه شیفت ورزشگاه تختی آبادان مهیای میزبانی مسابقات تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش «رصنا» حکیم قیم در نشست با اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در سال های اخیر به دنبال حل مشکلات تیم نفت آبادان بودند.  صنعت نفت جدا از شهر آبادان نیست و من هم به عنوان یک شهروند همیشه قلبم برای این تیم می تپد و همیشه به دنبال این بوده ایم که به چه صورت می توان به نفت آبادان کمک کرد. 

وی افزود: در مقطعی که برای وززشگاه مشکل پیش آمد و نیاز به بازسازی داشت، همکارانم جهادگونه کار کردند و شاید خیلی ها فکر نمی کردند حاصل این تعمیرات این باشد که نفت بتواند اولین بازی خانگی اش را در شهر آبادان میزبانی کند و خدا را شکر خواسته هواداران نفت محقق شد که جا دارد از همه کسانی که در این مسیر کمک کردند،  تشکر می کنم.  

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: خدا را شاکرم که به قول مان عمل کردیم و  اتفاقات رقم خورده نیز نوید روزهای خوبی را برای صنعت نفت می دهد تا طی سال های آینده بدون مشکل گام بر دارد. امیدوارم در پایان این فصل نیز هم تیم نفت نتایج قابل قبولی به مردم ارائه دهد.
قیم بیان کرد: همچنین مقرر است احداث جایگاه جنوبی ورزشگاه تختی آبادان در کنار ترمیم جایگاه شرقی مدنظر باشد تا شاهد افزایش گنجایش هواداران آبادانی در ورزشگاه باشیم.
وی از تعویض صندلی ورزشگاه تختی آبادان خبر داد و گفت: شرح کار احداث زمین چمن مصنوعی همجوار زمین پیروز نیز از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام شود تا عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
وی بیان کرد: کنار هم باید فضایی را درست کنیم که به جای صحبت از کمبودها،  صحبت از فرصت های جدید باشد.  
مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: از کی شمس مدیر عامل باشگاه هم تشکر فراوان دارم که در این مدت بسیار پیگیر مسائل بودند تا ورزشگاه مهیای میزبانی نخستین بازی خانگی تیم باشد و این پیگیری همت و تلاش ما را مضاعف کرد.
قیم در پایان از پیگیری های کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در مدت اخیر پیگیری های زیادی جهت احداث زمین چمن مصنوعی، احداث سکوی تماشاگران در ضلع های جنوبی و شمالی ورزشگاه، افزایش امکانات کلینیک ورزشگاه و همچنین رساندن ورزشگاه به بازی های خانگی تیم صنعت نفت آبادان بود که این مهم مدیریت پالایشگاه را تشویق به انجام این اقدامات کرده است.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان