شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

پرکاس: قدر موقعیت ها را ندانستیم

پرکاس: قدر موقعیت ها را ندانستیم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت های خوبی ایجاد کردیم ولی قدر آنها را ندانستیم 

 به گزارش «رصنا» رضا پرکاس در نشست خبری اظهار کرد: متأسفانه بازی را واگذار کردیم. امتیاز این بازی از چند جنبه برای ما مهم بود. زیرا با توجه به نتایج بازی های هفته دوم می توانستیم با کسب حداکثر امتیاز این بازی در جدول صعود داشته باشیم. ضمن اینکه می توانستیم امتیاز بازی های خانگی را جمع کنیم. 

وی ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم موقعیت های خوبی خلق کردیم و لی در فوتبال به ایجاد موقعیت امتیاز نمی دهند. نیمه اول خوب نبودیم و ضعیف بودیم و بازیکنانم نکات تاتکتیکی را خوب انجام ندادند و طرفین به تساوی راضی بودند. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نیمه دوم بازی را تهاجمی کردیم و به بازی مستقیم روی نیاوردیم و ارسال هایمان هدفمند بود. ولی باید بدانیم که در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست در غیر این صورت گل می خوریم.

وی عنوان کرد: ما محتاط نبودیم اما بازیکنانم کمی جدی و محکم بازی نکردند. ما با قدرت نبودیم اما بعد از گل حریف را تحت فشار قرار دادیم و می توانستیم گل بزنیم. حتی می توانستیم از همان ابتدای بازی فشار بیاوریم تا حریف عقب بکشد. در مجموع استراتژی ما آرام گرفتن بازی نبود.

پرکاس خاطرنشان کرد: حریف دوست داشت که ما روی هوا بازی کنیم و ما این فرصت را به آنها دادیم. به نظر من در نیمه اول دو تیم خوب نبودند و بازی پایاپای بودند. ما باید استراتژی مان را به حریف غالب کنیم و این توانایی را داریم و این موضوع را در این دیدار نشان دادیم. 

وی با اشاره به مصدوم های تیمش گفت: بیت سعید مصدوم بود و طالب ریکانی هم نرسید. کادر پزشکی توصیه کرد که یک فصل را فدای یک بازی نکنیم و ریکانی را بازی ندهیم و من هم به نظر آنها احترام گذاشتم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: باید ضعف ها را بررسی کنیم و با انگیزه بیشتری در ادامه بازی کنیم. گاهی نتایج گویای کیفیت بازی ها نیست. امیدوارم تیم ما این باخت را فراموش کند و این بازی تجربه شود و نکات منفی را پوشش دهیم. ما ترکیبی را که می چینیم مجبوریم با بضاعت مان تطبیق دهیم اما اگر مصدومان و بازیکنان خارجی مان برسند، فاز تهاجمی مان قوی تر می شود.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان