شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱

پرکاس: در سه بخش و سه شکل بازیکن جذب کردیم

پرکاس: در سه بخش و سه شکل بازیکن جذب کردیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جذب بازیکن در صنعت نفت به سه شکل و در سه مرحله انجام شد.
به گزارش «رصنا» رضا پرکاس در نشست خبری با اصحاب رسانه که در هتل فردوسی تهران برگزار شد افزود: 
وقتی که هدایت نفت را برعهده گرفتم در سه مرحله و به سه شکل بازیکنان را جذب کردیم. تمدید با بازیکنان فصل قبل، جذب بازیکنان مدنظر بر اساس تفکرات تیم و منابع مالی بود که جذب یک یا ۲ بازیکن خارجی طی روزهای آتی تیم کامل خواهد شد.

سرمربی نفت آبادان درباره هدفگذاری تیم گفت: ما باید ابتدا به دنبال پیشرفت باشیم.  قطعا هدفگذاری این است که نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنیم. نفت به دنبال جایگاه بهتر خواهد بود و ما به دنبال پیشرفت کاری هستیم.

پرکاس در واکنش به سوالی درباره اینکه وی پیش از این سابقه داوری داشته و این موضوع چقدر روی شرایط تیم در فصل جدید تاثیر خواهد داشت، گفت: سال 2006 مدرک داوری را گرفتم. من سوت هم زدم اما بیشتر به دنبال این بودم که از قوانین داوری کاملا آگاهی پیدا کنم. به بازیکنان هم قوانین گوشزد می کنم. وقتی حرفه مربیگری را به عنوان شغل انتخاب کردم دیگر از داوری دور شدم. 

سرمربی نفت در خصوص کیفیت بازیکنانی که در اختیار دارد نیز گفت: ما نفرات باتجربه و تاثیرگذاری داریم، بازیکنانی که جذب کردیم هم به درد تیم می خورند، در فوتبال امروزی سن تاثیرگذار نیست اما بازیکنان باتجربه هم می تواند کمک زیادی کند و تحت تاثیر مسائل بیرونی قرار نخواهد گرفت. ما به دنبال این هستیم که 11 نفری که به زمین می فرستیم تلفیقی از جوانان، تاثیرگذار و بازیکنان با تجربه باشند.

پرکاس در واکنش به این سوال که نفت آبادان طی فصول اخیر مربیان صاحب نامی در اختیار داشته و آیا برنامه ویژه‌ای برای دستیابی به موفقیت بیشتر نسبت به گذشته دنبال خواهند کرد، گفت: نفت تیمی است که قدمت بالاتر از 50 سال دارد و برند فوتبال آبادان است. بازیکنان بزرگی به تیم ملی داده است. گذشته برای گذشته است و ما باید به آینده نگاه کنیم. اگر مربی صاحب نامی آمده است با عناوین مختلف، الان هیات مدیره به بنده طبق کارنامه‌ام اعتماد کرده و قطعا ما هم برنامه و اهداف کاری داریم. فوتبال ایران برای من فوتبال پیچیده ای نیست. من همیشه فوتبال ایران را رصد می کردم. همین الان فوتبال حوزه خلیج فارس و حتی آلمان را هم دنبال می کنم چرا که هر لحظه امکان دارد شما جذب چنین تیم‌هایی شوید! قطعا ما تلاش خواهیم کرد نتایجی بهتر از مربیان گذشته بگیریم. ما رو به جلو خواهیم رفت و با تلاش همگانی در کنار بازیکنان و مدیران و البته اصحاب رسانه نتایج خوبی کسب می کنیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان