جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

پیام عضو هیأت مدیره باشگاه در پایان فصل بیست و یکم

عضو هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به مناسبت اتمام فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر پیامی را منتشر کرد.

به گزارش رصنا(روابط عمومی صنعت نفت آبادان) متن پیام روح‌الله محمدی عضو هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به مناسبت اتمام فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی 
با سلام و احترام 
لیگ برتر برای باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان با تغییرات مختلف در همه ارکان باشگاه (هیئت مدیره، مدیریت عامل ،همکاران شاغل در باشگاه ،کادر فنی بازیکنان و...) به اتمام رسید و تنها چیزی که مثل همیشه ثابت و استوار بر تارک فوتبال این سرزمین باستانی می درخشید  نام باشگاه بزرگ صنعت نفت و وجود هواداران پرشور و فهیم آن بود.
🔸فصلی که گذشت را همانطور که همگان به نیکی می دانند به دلیل مشکلات ساختاری، مالی ،استعفای اعضای هیئت مدیره وقت، ناملایمتی و نامهربانی برخی از مسئولین و.... بسان چند فصل گذشته بسیار دیرتر از سایر باشگاه ها شروع و در ادامه راه با کمترین حمایت مالی،اداری، سیاسی و... امروز بدون برگزاری بازی پایانی فصل مقابل تیم هوادار تهران به پایان رساندیم.
🔸️به راستی می توانم شهادت بدهم که با تمام کمبود ها و نامهربانی ها تمام ارکان باشگاه اعم از هیئت مدیره، مدیریت، کارکنان، کادر فنی، بازیکنان و ... تمام سعی و تلاش خود را جهت کسب بهترین نتایج  و شاد کردن دل مردم شهر و هواداران انجام دادند، لحظات تلخ و شادی بسیاری را باهم تجربه کردیم از حذف در جام حذفی تا پیروزی مقابل تیم های لیگ برتری یا قهرمانی در لیگ دسته اول امیدهای کشور و... اگرچه در اکثر بازی های امسال از حمایت هوادارانمان به دلایل مختلفی (که گاهاً خود نیز از آن آگاه نبودیم) برخوردار نبودیم و از این لحاظ شاید کمترین حضور را هوادارانی داشتند که سالیان سال نماد هواداران واقعی و پرشور برای سایر تیم ها بودند اما یادمان نمیرود شادی هوادارانی که تا پاسی از شب در بهترین روزهای صنعت نفت لیگ بیست و یکم برای پیروزی مقابل قهرمان پنج فصل گذشته لیگ برتر (پرسپولیس) در شهر به جشن و پایکوبی مشغول بودند.
🔸️با همه این تفاسیر رقابت نزدیک و نفس‌گیر با سایر تیم های لیگ برتر از گام نخست تا ایستگاه پایانی، صحنه‌های بی بدیلی را خلق کرد و جوانان آینده داری را به فوتبال کشورمان معرفی نمود که در سال‌های آینده قطعاً ستارگان بی چون و چرای فوتبال این مرز و بوم خواهند بود. ستارگانی که هیچگاه روزهای خوب طلایی پوش بودنشان در برزیل ایران را فراموش نخواهند کرد.
🔸️از ابتدای فصل تا همین هفته سی ام که پرونده لیگ بیست و یکم برای موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به پایان رسید به شخصه شاهد توجه خاص هواداران، خبرنگاران، اصحاب رسانه، صفحات هواداری ،تیم رسانه‌ای باشگاه و... به مسائل روز، مشکلات مالی و کمبودهای موسسه، انتقال خالصانه، شرافتمندانه و مطالبه گرانه و اثربخش مطالب مذکور به آحاد جامعه،مسئولین شهری و استانی و همچنین مدیران ارشد وزارت نفت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و.... بودم که جا دارد صمیمانه به آنها سپاس بیکران خویش را تقدیم نمایم.
🔸️امیدوارم با رفع مشکلات به وجود آمده به زودی هیئت مدیره جدید موسسه (که توسط اعضای محترم مجمع عمومی انتخاب و اعلان عمومی گردیده‌اند) با تشکیل جلسات منظم ضمن معرفی و انتصاب ارکان موسسه برنامه ریزی لازم را جهت حضور در لیگ بیست و دوم انجام دهند و با حمایت های همه جانبه هواداران،  مسئولین محترم شهری و استانی و مدیران ارشد وزارت نفت فصل آتی فوتبال فصلی متفاوت با برنامه ریزی دقیق تر و پر از روزهای خوش و خاطره ساز برای باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان و هواداران پرشور آن باشد.
🔸️مجموعه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه نیز با کسب تجربه از رخدادهای گذشته برنامه‌ریزی مدونی جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی نمودند که به زودی نتایج حاصله به اطلاع هواداران عزیز نیز خواهد رسید که امید است هواداران با  حمایت های همیشگی خود ما را در راه رسیدن به این اهداف همراهی و کمک نمایند.
🔸️در پایان بار دیگر درگذشت شهادت گونه هم وطنان و همشهری های عزیز مان در حادثه ریزش برج متروپل را به ملت شریف ایران آبادانی های همیشه مقاوم و به ویژه خانواده‌های معزز و داغدار تسلیت عرض نموده و آرزوی سلامتی مصدومان این حادثه و بازگشت سریع تر شور و هیجان غیر قابل وصف گذشته که نشانی از آبادانی در مسیر آبادی بود را  از درگاه ایزد منان خواستارم.
با احترام
روح اله محمدی
عضو هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان

صعود امیدهای نفت به صدر جدول لیگ برتر

صعود امیدهای نفت به صدر جدول لیگ برتر

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان