پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

عضو کمیته فنی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان:

عضو کمیته فنی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان:  
لزوم هم افزایی میان تیمهای شهری و. مدرسه فوتبال 

عضو کمیته فنی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان بر لزوم هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر میان تیمهای مختلف فوتبالی شهر با مدرسه فوتبال این موسسه تاکید کرد. 

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛ غلام خلیفه در حاشیه تماشای مسابقات مینی فوتبال جام رمضان که در محل باشگاه آبادان در حال برگزاریست،  اظهار کرد: مسابقات مینی فوتبال با عنوان جام رمضان می تواند محلی برای تلالو و کشف استعدادها باشد 

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور، استانها و شهرستانها تمرکز بیشتر بر روی برگزاری مسابقات در رده ی  بزرگسالان، جوانان و امید است، افزود: به نظر می رسد که هر چقدر ما در بحث هم افزایی میان تیم های مختلف شهری و مدرسه فوتبال باشگاه صنعت نفت بکوشیم، می توانیم استعدادهای بهتر و بیشتری  را کشف کنیم. 

عضو کمیته فنی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه با یک تصمیم غلط یک استعداد می تواند از مسیر ورزشی خودش خارج شود،  تصریح کرد: آبادان با توجه به قدمتی که در زمینه فوتبال  دارد سرشار از  استعدادهای ناب فوتبالی به ویژه در مناطق محرومش است،  بررسی رزومه بسیار خوب برخی از بازیکنان آبادانی در سطح ملی نشان از آن دارد که پرورش یافته و کشف شده ی محلات فقیر و کم برخوردار  آبادان بودند و کودکانی هم که امروز در مسابقات مینی فوتبال جام رمضان شرکت کرده اند از همان محله ها به اینجا رسیدند.

خلیفه؛ ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی های علمی تر، مدون تر، هدفمند تر و با استفاده از استانداردهای علمی و به روز فوتبال بتوان استعدادیابی خوبی را در میان رده های نونهالان محقق کنیم. 

وی گفت: فکر می کنم با اندکی برنامه ریزی بسیار معمولی و ساده می توانیم ظرف چند سال به آن جایگاهی که داشتیم، برسیم.

وی افزود: باید بپذیریم که به رغم آنکه آبادان دارای استعدادهای خوب و قوی در بحث فوتبال است اما در حال حاضر در شهرهایی مانند اهواز،  اصفهان و حتی تهران و با توجه به سطح فوتبال رده های پایه که برگزار می کنند، از آنها عقب تریم و لذا نیاز به برنامه ریزی جدی و اقدام مناسب در این باره داریم. 

وی اظهار کرد: امید می رود تا با کنار گذاشتن منیت ها؛ بتوانیم در آینده به اهداف مد نظر هواداران و توقعاتی که در سطح عمومی کشور از آبادان وجود دارد، جامه ی عمل بپوشانیم.

وی در پایان از  تلاش مجدانه ی برگزار کنندگان مسابقات مینی فوتبال جام رمضان اعم از  مسئولان هیئت فوتبال؛ عبدالله جهان نژادیان متولی اصلی برگزاری مسابقات؛ مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان و در راس آن آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه؛  آقای شاملی رئیس آکادمی فوتبال؛ آقای غلام نژاد رییس مدرسه فوتبال باشگاه، امور ورزش پالایشگاه آقایان پارو و شیرالی در  ارایه خدمات سخت افزاری مورد نیاز برای برگزاری خوب مسابقات  قدردانی کرد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان