جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

استقبال از تیم امید

استقبال از تیم امید

تیم امید صنعت نفت پس از راه‌یابی به لیگ برتر، در زمان بازگشت به آبادان با استقبال مدیرعامل باشگاه روبرو شد.
به گزارش رصنا (روابط عمومی صنعت نفت آبادان) تیم امید صنعت نفت آبادان که روز گذشته ۷ اریبهشت توانست در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول کشور با غلبه بر بعثت کرمانشاه به لیگ برتر امیدهای ایران صعود کند، در زمان بازگشت به آبادان با استقبال جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل، مسئولین باشگاه و جمعی از هواداران روبرو شدند.
جانگیر کی‌شمس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان تیم امید در این مسیر ، اظهار داشت: از اینکه توانستید  دل مردم را شاد کنید از همه شما سپاسگذارم ولی نباید فراموش کنیم که این موفقیت نتیجه اتحاد، کار گروهی و همدلی همه هواداران و مجموعه باشگاه هست و کسی نمیتواند آن را فقط به خودش اختصاص دهد.
امید شریفی‌نسب سرمربی تیم امید با تشکر جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: قطعا نگاه ویژه شما به بحث آکادمی و تیم‌های پایه و حمایت‌هایی که در این راه انجام داده‌اید سبب شد که بتوانیم با تلاش همه عوامل از میان ۳۰ تیم حاضر در لیگ دسته اول به لیگ برتر راه پیدا کنیم.
دیدار فینال این رقابت‌ها میان تیم‌های امید صنعت نفت آبادان و ایمان سبز شیراز برگزار خواهد شد اما تاکنون تاریخ و محل قطعی این مسابقه اعلام نشده است.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان