شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

برداشت فوق العاده از قدم خیر دو کودک بیمار در مسابقات پیش روی نفت

برداشت فوق العاده از قدم خیر دو کودک بیمار در مسابقات پیش روی نفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به حضور کودک سرطانی و دیگر کودک بیمار در تمرینات تیمش گفت: به طور حتم از قدم خیر این دو در مسابقات پیش رویمان برداشت فوق العاده ای خواهیم کرد. 

به گزارش رصنا (موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)،  علیرضا منصوریان امشب در تمرینات بازیکنانش در محل باشگاه پیروز که با حضور دو کودک بیمار همراه بود،  اظهار کرد: خوش آمد میگویم به این دو عزیز که امروز آمدند در میان ما، مایه فخر ما است که افتخار دادند در این ماه مبارک رمضان و قدم روی چشم ما گذاشتند و بر سر تمرین ما حاضر شدند.

وی افزود: یکی از آنها به نام محمد صادق پیراهن طالب ریکانی ( شماره ۱۰) را پوشیده و دیگری هم نور چشم ما است و حتماً از قدم خیر آنها در مسابقات پیش رو برداشت فوق العاده ای خواهیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه این دو کودک ما را بخشی از خانواده خودشان دانستند و همانطور که این دو عزیز برای ما آرزوی موفقیت کردند من نیز به نمایندگی از تمامی بازیکنان برایشان آرزوی سلامتی دارم.
منصوریان یادآور شد: در، تمرینات ما به روی آنها همیشه باز است قدمشان بر روی چشم ما است و همیشه پذیرای آنها هستیم، از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان