چهار شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

جلسه توجیهی آموزشی مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان برگزار شد.

جلسه توجیهی آموزشی مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان برگزار شد.

جلسه توجیهی آموزشی مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز گذشته در سالن جلسات مجموعه ۱۷ شهریور برگزار شد. 

به گزارش رصنا (موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛  جلسه توجیهی آموزشی مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ شامگاه گذشته در محل سالن جلسات مجموعه ۱۷ شهریور برگزار شد. 

با توجه به نقش ارزنده مدارس فوتبال و آکادمی ها در زمینه ی سازندگی و شناسایی استعدادهای فوتبال آبادان و به منظور هدفمند و راهبردی کردن برنامه های ترم جدید مدرسه فوتبال آکادمی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و طبق  برنامه ریزی انجام شده جلسه مذکور برگزار شد. 

در این جلسه، ابراهیم غلام نژاد مدیر مدرسه فوتبال ضمن خوش آمدگویی به حاضران به تشریح فعالیت‌های مدرسه فوتبال در ترم گذشته و برنامه ریزی‌های انجام شده برای توسعه و بهبود فعالیت‌ها در جهت تقویت کمی و کیفی کارکردها پرداخت. 

 در ادامه این جلسه نیز آقایان احمد پارو و غلامرضا خلیفه از اعضای کمیته فنی باشگاه صنعت نفت و مدرسین فدراسیون فوتبال ایران به تشریح ضرورت حرکت علمی مربیان برای کشف و آموزش استعدادها، لزوم برطرف کردن معایب و نواقص پژوهشی و سخت افزاری پرداختند.

مقرر شد تا تمامی مربیان بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در جهت آموزش بر پایه ی شاخص های رده های سنی در مدارس فوتبال اقدام کنند. 

سید مجتبی مرتضوی از اعضای کمیته فنی موسسه و مدرس برجسته فدراسیون نیز در بخش پایانی جلسه، به ارائه برخی مسائل آموزشی همچون توجیه لازم سرفصل های مربوط به ترم جدید که می بایست در قالب ۲۷ جلسه تمرین به مدت ۹ هفته برای مربیان حاضر در جلسه به صورت نمایش پاور پوینت آموزشی پرداخت. 

 گفتنی است ترم جدید مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت از امروز چهارشنبه هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مقاطع مختلف سنی آغاز می‌شود.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان