یک شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

شارژ مالی نفتی ها در نوروز

شارژ مالی نفتی ها در نوروز 

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت از شارژ مالی دوباره بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛ روح اله محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از پیگیریهای فراوان، بازیکنان و کادر فنی تیم نفت ۲۰ درصد دیگر از مطالبات خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون نفتی ها ۵۰ درصد از سهم مطالباتشان را دریافت کرده اند، میزان دریافتی دیگر تیم ها را کمتر از این خواند و افزود: اعتبار مربوط به ۲۰ درصد پرداختی به نفتی ها از محل توافقنامه میان وزاری ورزش و نفت تامین شد.

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تلاش کردیم تا شارژ مالی پیش از فرا رسیدن نوروز اتفاق بیفتد که به سبب برخی مسائل اداری و بانکی،  این کار  به امروز یکشنبه (هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ ) موکول و به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت واریز شد.
محمدی؛ در پایان از همراهی جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی که با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه در چندین جلسه هماهنگی در سازمان برنامه برای به نتیجه رسیدن توافقنامه همراهی داشتند و همچنین همکاری بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و عباسپور فرماندار ویژه شهرستان آبادانی تشکر و قدردانی کرد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان