یک شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

لزوم نظارت دقیق بر فعالیت مدارس فوتبال در آبادان

لزوم نظارت دقیق بر فعالیت مدارس فوتبال در آبادان

مدیر استعدادیابی مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت آبادان بر لزوم نظارت دقیق بر فعالیت مدارس فوتبال در آبادان تاکید کرد.
به گزارش رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، عبدالواحد بزمه اظهار کرد: بایستی هیاتی به جهت نظارت و پیگیری مستمر فعالیت مدارس فوتبال تشکیل شود تا در این باره شاهد پیشرفتهای چشمگیرتر باشیم.
وی افزود: اکنون تعداد مدارس فوتبال زیاد شده و به هر طرف که نگاه می کنیم، می بینیم فردی چند نفر را دور هم جمع کرده و یک مدرسه فوتبال به راه انداخته است بدون آنکه بر نحوه ی عملکرد و کیفیت کارشان نظارتی باشد، متاسفانه اداره ورزش و جوانان آبادان زمانی را برای رسیدگی به موضوع اختصاص نمی دهد.
مدیر استعدادیابی مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از آنجائیکه تیم های فوتبالی در آبادان با کمبود زمین تمرین و امکانات مواجهند لذا شهرداری بایستی در این باره اقدام و کمک حال باشد تا زمین های فوتبال شهر بیشتر شود.
بزمه؛ یادآور شد: از مسئولان آبادانی می خواهیم تا در زمینه ی احداث زمین برای بچه های آبادان بکوشند به طور قطع در صورت فراهم شدن امکانات مورد نیاز، مدارس فوتبال در آبادان می توانند سرآمد باشد.
وی با مثبت خواندن فعالیت مدارس فوتبال در آبادان به جهت تقویت و هدایت درست فوتبالیست های توانمند و مستعد و پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان، گفت: بازی بسیار خوب و جذاب بازیکنان پرورش یافته در مدرسه فوتبال که اکنون در تیم بزرگسالان بازی می کنند همچون «احمد شریعت زاده» و «فاخر تهامی» نشان از ثمربخش بودن کارکرد مدرسه فوتبال دارد. 
وی افزود: در حال حاضر خانواده ها با علاقه ی فراوانی فرزندانشان را برای شرکت در مدارس فوتبال همراهی و حمایت می کنند که این ها سبب تشویق ما و انگیزه فرزندانشان برای ماندن و حرکت در مسیر درست آموزش فوتبال می شود.
وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب آکادمی فوتبال صنعت نفت، اظهار کرد: آکادمی فوتبال صنعت نفت فعالیتش را از خیلی قبل تر از بسیاری باشگاههای مدعی در این زمینه آغاز و نتایج بسیار خوبی را نیز در مسابقات رده های مختلف کسب کرده است، زمانی که آکادمی صنعت نفت آغاز به کار کرد هیچ آکادمی دیگری نبود.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان