شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

سال آینده بر تعداد زمین های تمرینی مجموعه نفت افزوده می شود

سال آینده بر تعداد زمین های تمرینی مجموعه نفت افزوده می شود

عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: طبق پیش بینی های انجام شده، سال آینده بر تعداد زمین های تمرینی مجموعه نفت افزوده می شود.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، احمد پارو اظهار کرد: استعدادیابی مدارس فوتبال و رده های سنی ۶ تا ۱۴ سال کمک شایانی به تیم های پایه ی صنعت نفت می کند.
وی افزود: در حال حاضر تیم بزرگسالان صنعت نفت از تعدادی بازیکن تیم های پایه استفاده می کند که دسترنج مربیان سالهای گذشته باشگاه و مربیان بومی آبادان بوده است.
وی با ابراز امیدواری از ادامه دار بودن این فرآیند و انجام درست استعدادیابی؛ تصریح کرد: بایستی در کشف، پرورش و حتی حفظ بازیکن کوشا باشیم.
عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان، یادآور شد: بازیکنان مستعدی در شهرستان آبادان وجود دارد و ما طی دو مرحله کار استعداد یابی در سطح آبادان را به انجام رساندیم، خوشبختانه اکثر بازیکنانی که این جا انتخاب شدند در سطح استان هم به مرحله ی نهایی انتخاب رسیدند لذا امید می رود با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیرعامل موسسه و رئیس آکادمی در آینده شاهد شکوفایی بازیکنان خوبی باشیم.
پارو؛ در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زمین های موجود که تیم های صنعتی نفتی در آنها تمرین می کنند، گفت: تمامی این زمین ها متعلق به شرکت پالایش نفت آبادان است که در قالب مسئولیت های اجتماعی مدیرعامل شرکت پالایش نفت این همکاری و مساعدت را انجام داده تا تیم های شهر و حتی مجموعه ی صنعت نفت چه در مدرسه فوتبال و چه تیم های پایه و حتی آکادمی بتوانند از این امکانات استفاده کنند. 
وی افزود: خبر خوش اینکه در سال آینده تعداد سه یا چهار زمین به مجموعه زمین هایمان اضافه می شود تا کمبودهای موجود جبران شود، هرچند که تمام و کمال زمین ها در اختیار باشگاه، مردم و تیم های شهر قرار داده شده است.
وی اظهار کرد: امید می رود تا با انجام همکاری و هماهنگی خوبی، تمام ظرفیت های شهر از این امکانات بهره ببرند. برای باشگاه صنعت نفت به ویژه آکادمی و مدرسه فوتبال برای شکوفایی و رشد فوتبال آبادان که می تواند زمینه ساز آینده خوب تیم بزرگسالان باشد، آرزوی موفقیت دارم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان