چهار شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

تیم صنعت نفت یکی از محورهای همبستگی میان مردم و نظام است/ نفت مرا هم فوتبالی کرد

تیم صنعت نفت یکی از محورهای همبستگی میان مردم و نظام است/ نفت مرا هم فوتبالی کرد
 
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آبادان؛ تیم صنعت نفت را یکی از محورها و شاخصه های همبستگی میان مردم، نظام و دولت خواند.
به گزارش رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، سرهنگ دوم پاسدار شاپور احمدی در دیدار مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت که با همراهی سرمربی، کادر فنی و کارکنان باشگاه و به منظور تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در محل سرسرای اجتماعات سپاه آبادان انجام شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و قدردانی از این حضور، اظهار کرد: در لفظ روز ولادت امام حسین را روز پاسدار نام نهادند و آن را هم به صورت اختصاصی به ما که در سپاه عضویت داریم، نسبت داده اند اما در حقیقت هر کسی که دل در گرو نظام، انقلاب، مملکت، آب و خاک و مردم دارد به نحوی این لقب شایسته و زیبنده ی او است و اگر در این راه تلاش و پاسداری کنیم بایستی به این پاسداری افتخار کنیم.
وی افزود: به عنوان سپاه و بسیج افتخار این را داریم که در خدمت مردم عزیز آبادان اعم از برادران و خواهران گرانقدرمان و همراه آنان در غم ها و شادیهایشان هستیم؛ افتخارمان آنست که در کنار مردمیم و امید می رود خداوند آن را از ما بپذیرد.
فرمانده سپاه آبادان درباره ی باشگاه و تیم صنعت نفت، تصریح کرد: من در 41 سالی که از خداوند عمر گرفتم، هیچگاه اخبار ورزشی را دنبال نکردم تا اینکه به آبادان آمدم و به شکلی خزنده عشق به صنعت نفت در وجودم رخنه کرد.

وی افزود: در آغاز به کار آقای کی شمس به عنوان مدیرعامل باشگاه، دست اندازهای زیادی جلو پای تیم صنعت نفت بود که هنوز هم هست و برطرف نشده است. برای برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات مبتلابه تیم خیلی تلاش کردیم تا تیم بتواند با قدرت به بازیهای لیگ برتر ورود کند که تنها موفق به حل بخش کوچکی از آن شدیم اما در واقع این تلاش و پیگیری مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم، کادر فنی و بازیکنان بود که پای غیرت و مردانگی ایستادید و به رغم اینکه بایستی نگاه ویژه، اعتبارات و بودجه مناسب به تیم اختصاص داده می شد و نشد آن هم برای تیمی با قدمت و سابقه ی صنعت نفت و حتی اعتباری که به اندازه ی یک دهم و یا صدم تیمی که چهار سال پیش اعلام موجودیت کرده بود، برایش در نظر گرفتند اما آن را هم ندادند، اما دیدیم که تعصب و غیرت بازیکنان تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه سبب حصول موفقیت ها برای تیم شد.
وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه ارق عجیبی به تیم محبوبشان دارند و بازیکنان هم تعصب و ارق مشابهی به تیم دارند و اگر نبود موفقیت های تیم حاصل نمی شد، اظهار کرد: نه طرفدار استقلالم و نه پیروزی و معتقدم تا وقتی صنعت نفت هست دیگر تیم ها در اولویت های بعدی قرار دارند.
وی تصریح کرد: انصافا تیم صنعت نفت من را وارد یک دنیای دیگری کرد. دوستان من می دانند که به جز در مورد مسائل روز مملکت چیزی را استوری نمی کنم اما تنها باری که استوری خارج از مسائل مملکت گذاشتم زمانی بود که در شرایط بحرانی نفت، تیم موفق شد تیم پدیده را ببرد و به این ترتیب غیرت بازیکنان صنعت نفت را تحسین کردم.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آبادان یادآور شد: باور کنید در این نقطه ی مرزی مملکت که ضد انقلاب، گروهک ها، وهابیت، یمانیت و تجزیه طلب ها بر روی آن نظر دارند یکی از محورها و شاخصه های همبستگی همین تیم صنعت نفت می تواند باشد که انسجام را میان مردم و نظام و دولت و حتی بین مردم ایجاد می کند و محوری برای مقابله با هجمه های مختلف دشمنان علیه کشورمان باشد.
سرهنگ دوم پاسدار احمدی؛ خطاب به حاضران در جلسه گفت: کاری که شما می کنید اگر نیت برای حفظ نظام و انقلاب باشد بدانید هیچ ارزشش آن کمتر از پاسداری که در لفظ به من و همکاران اطلاق می شود نخواهد بود و چیزی که خوشحالی و امیدواری مردم را به نظام و انقلاب تقویت می کند به طور حتم در حوزه ی پاسداری از انقلاب و ایران عزیز و تمامیت ارضی کشورمان است.
وی افزود: از تمام زحمات، مقاومت ها و ایستادگی هایی که در طول این مدت کشیدید، قدردانی می کنم و خدا را بابت افتخارات بسیار خوبی که کسب کردید، شاکریم. همچنین از تمام کسانی که سالهای سال پای این تیم ماندند و با حمایت ها، راهنمایی ها و تعصبی که به تیم داشتند اجازه ندادند تا تیم از گردونه ی مسابقات، لیگ و باشگاه داری خارج شود، کما این که بسیاری از بدخواهان هم شاید دوست داشته باشند که این تیم وجود خارجی نداشته باشد، قدردانی می کن. احسنت به غیرت، تعصب و شجاعت تان و دعا می کنیم تا با یاری خدا تیم صنعت نفت با توجه به سابقه اش و ارق و تعصب خاصی که مردم نسبت به آن دارند به جایگاه واقعی ای که حقش هست و نه به اندازه ای که پول خرجش شده و میشود، برسد. که به طور قطع دور از دسترس هم نخواهد بود. بار دیگر از بابت حضورتان در سپاه قدردانی می کنم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان