چهار شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

تقدیر مسئولان باشگاه و تیم صنعت نفت از فرمانده سپاه آبادان و همکارانشان

تقدیر مسئولان باشگاه و تیم صنعت نفت از فرمانده سپاه آبادان و همکارانشان 

به مناسبت روز پاسدار، جمعی از مسئولان و کارکنان موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت با همراهی کادر فنی و سرمربی تیم با حضور در محل فرماندهی سپاه آبادان روز پاسدار را به تمامی آنان تبریک گفتند.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، به مناسبت ولادت با سعادت سر و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و روز پاسدار، جهانگیر کی شمس مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت، دو عضو هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه و برخی دیگر از کارکنان با همراهی کادر فنی و سرمربی تیم نفت با حضور در محل فرماندهی سپاه آبادان ضمن دیدار با سرهنگ پاسدار دوم شاپور احمدی و دیگر همکارانشان روز پاسدار را به آنان تبریک گفته و با تقدیم شاخه های گل از تلاشهای بی وقفه و موثرشان قدردانی کردند.

در پایان این دیدار سرهنگ دوم پاسدار شاپور احمدی، با اهدای چفیه به حاضران از این حضور گرم و صمیمی قدردانی کرد.

در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) سوم شعبان روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری نمودند.
پاسدار در لغت به معنی نگهبان و مراقب است و پاسداران، کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ، از میان مردمان برمی خیزند و همچون دژی استوار، مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند. کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسین علیه السلام برمی آید. آزادگی و شورِ حقیقت جویی حسین علیه السلام چنان حماسه ای آفرید که تا زمان، زمان است، نامش جاودان و مایه احترام انسان های حق طلب خواهد بود. در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز نمونه هایی از رادمردی پاسدارانی را می توان یافت که برای دفاع از کیان و کشور خود، به فداکاری پرداختند. افرادی که با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه هایی مختلف به نبرد پرداختند. تشابه عملکرد و هم خوانی اهداف پاسداران با سیره عملی امام حسین علیه السلام ، موجب شد تا روز تولد مبارکش به عنوان «روز پاسدار» تعیین شود.
پاسدار هر جا که باشد، باید به روح پاسداری توجه کند. یکی از اهداف حضرت امام خمینی رحمه الله از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بود که نیروی مسلحی پدید آید که در این تشکیلات نظامی، فکر، عقیده و ایمان؛ یعنی عوامل معنوی قدرت در تمام اجزا رعایت شود.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان