چهار شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

جشن پایان دوره فوتبال آموزان مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت برگزار شد

جشن پایان دوره فوتبال آموزان مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت برگزار شد

با پایان دوره آموزشی؛ فوتبال آموزان مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت با همراهی خانواده هایشان و با حضور مسئولان باشگاه، جشن پایان دوره گرفتند.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزش صنعت نفت آبادان)، با حضور جهانگیر کی شمس مدیرعامل موسسه، احمد پارو، سید مجتبی مرتضوی و غلامرضا خلیفه اعضای کمیته فنی باشگاه، مظفر شاملی رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت و تنی چند از سرپرستان و مربیان رده های پایه، جشن پایان دوره فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در محل باشگاه آبادان برگزار شد.

در این آئین که با حضور پرشور والدین فوتبال آموزان نیز همراه بود، به طور نمادین چند مسابقه میان رده های مختلف سنی برگزار شد و به این ترتیب فوتبال آموزان میزان فراگیری آموزه های فوتبالی از مربیان شان را به رخ یکدیگر کشیدند که خوشبختانه با ابراز رضایت و خرسندی خانواده ها نیز همراه شد.

به گفته ی خلیل غلام نژاد مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت؛ ۱۶۰ فوتبال آموز در رده های مختلف سنی طی یک دوره ۲۴ جلسه ای در مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان آموزشهای لازم را فرا گرفتند که از این تعداد ۳۰ نفرشان در رده ی ۱۴ سال؛ ۲۳ نفرشان در رده ی ۱۲ سال؛ ۱۹ نفرشان در رده ی ۱۳ سال، ۴۳ نفرشان در رده ی ۱۰ تا ۱۱ سال و ۴۵ نفرشان نیز در رده های ۷، ۸ و ۹ ساله هستند.
مجید قنبری مربیگری رده های ۷ و ۸ سال، بهزاد نارنجی مربیگری رده های ۹ و ۱۰ سال، محمد رضا کعبی مربیگری رده ۱۱ سال، امید ترک زاده مربیگری رده های ۱۲ و ۱۳ سال (در دو شیفت مختلف) و حمید خادمی و خلیل غلام نژاد نیز مربیگری رده ۱۴ سال مدرسه فوتبال را بر عهده دارند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان