سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

رفع ۵۰ درصدی مشکل جذب بازیکنان بزرگسال با پرورش بازیکنان رده های پایه

رفع ۵۰ درصدی مشکل جذب بازیکنان بزرگسال با پرورش بازیکنان رده های پایه

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: بر این باورم که در صورت برنامه ریزی بر روی تیم های پایه و کمک بر اساس استطاعت مالی موجود می توانیم در آینده بیش از ۵۰ درصد از مشکلاتمان برای جذب بازیکن را حل کنیم.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، جهانگیر کی شمس درباره ی برنامه های این باشگاه به جهت ادامه ی روند رو به رشد تیم های جوانان و امید صنعت نفت، با حائز اهمیت خواندن موضوع توجه به تیم های پایه اعم از مدرسه فوتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به عنوان سیاست های کلی باشگاه، اظهار کرد: در جلسات مختلفی که با کادر فنی و حتی بازیکنان تیم ها داشتیم این مسئله را ابلاغ و تاکید کردیم.
وی افزود: سعی کردیم تا در زمینه ی اعطای امکانات لازم به تیم امید اعم از خوابگاه، غذا، لباس و حتی اعزام به مسابقات همان امکاناتی که برای تیم بزرگسالان در نظر می گیریم برای آنها نیز مهیا کنیم و خوشبختانه نتیجه آن را هم دیدیم به طوری که تیم یک بازی زودتر از دیگر تیم ها به مرحله ی بعدی مسابقات لیگ یک امیدهای کشور صعود کرد.
وی تصریح کرد: قدر مسلم در صورت ادامه دار بودن این تفکر و نگاه به تیم های پایه، می توانیم بیشترین بهره را از بازیکنان پرورش یافته تیم های پایه در تیم  بزرگسالان صنعت نفت ببریم.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان تیم امیدمان از سوی دیگر تیم ها مورد درخواست بودند به وجود تعداد زیادی از بازیکنان پرورش یافته رده های پایه  در تیم فعلی بزرگسالان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: سعی کردیم قراردادهای این بازیکنان را به گونه ای تنظیم کنیم که به آینده ی خود به سبب این دیده شدن امیدوار باشند صمن اينكه روند جذب بازیکنان از تیم جوانان به امید و یا از تیم امید به بزرگسالان ادامه دار و پایدار خواهد بود.
کی شمس؛ با تاکید دوباره یادآور شد: بر این باورم که در صورت برنامه ریزی بر روی تیم های پایه و کمک بر اساس استطاعت مالی موجود می توانیم در آینده بیش از ۵۰ درصد از مشکلاتمان برای جذب بازیکن را حل کنیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان