سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

برنامه ریزی آکادمی فوتبال بر کارکرد دروازه بانان و بازیکنان پایه

برنامه ریزی آکادمی فوتبال بر کارکرد دروازه بانان و بازیکنان پایه

رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان از برنامه ریزی این آکادمی برای بهبود کارکرد بازیکنان تیم های پایه به ویژه دروازه بان ها، خبر داد.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، مظفر شاملی با اشاره به روند رو به رشد فعالیت های مدرسه فوتبال و آکادمی که سبب شکوفایی استعدادهای فوتبالی در میان نوجوانان و جوانان منطقه شده است، اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح کیفی بازی بازیکنان رده های مختلف پایه، 6 سال که به طور ویژه بر فعالیت بازیکنان و به خصوص دروازه بان ها متمرکز شده ایم.

وی افزود: از آنجائیکه موضوع پرورش بازیکن ها و انتقال شان به تیم بزرگسالان، پروسه ای مدت دار همراه با فراگیری آموزش های لازم است لذا برای طی این مسیر از بزرگان فوتبال صنعت نفت مدد خواستیم و آنها نیز پای کار آمدند و خوشبختانه تیم ها با روند مناسب و خوبی پیگیر آموزش های مربوطه اند.

وی با بیان اینکه تیم امیدهایمان در بازیهای لیگ امسال بسیار خوب و درخشان ظاهر شد، تصریح کرد: تیم جوانان مان هم به خوبی در حال فعالیت است و امید می رود که در سال های آینده بتوانیم باز هم بچه های آبادانی بیشتری را به تیم بزرگسالان نفت ملحق کنیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان