دو شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

حادثه در مهمانسرای نفتی ها تلفات جانی در پی نداشت

حادثه در مهمانسرای نفتی ها تلفات جانی در پی نداشت

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت گفت: حادثه آبگرمکن در مهمان سرای نفتی ها تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، مظفر شاملی اظهار کرد: در ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰، آبگرمکن یکی از اتاقهای مهمان سرای نفت (خوابگاه بازیکنان) دچار انفجار می شود که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

وی افزود: پس از بروز این حادثه به طور سریع نیروهای آتش نشانی پالایشگاه و شهرداری، برق و حراست پالایشگاه به منظور انجام برخی اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از افزایش خسارات احتمالی در محل حاضر  شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تنها  به یکی از اتاق ها آسیب وارد شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با نظر مدیریت، مهمانسرا به سرعت تخلیه و بازیکنان در هتل کاروانسرا اسکان داده شدند.

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان یادآور شد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می برند.

به گفته ی شاملی، دلیل بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.

وی با اشاره به انجام بررسی های لازم از سوی کارشناسان و مهندسان از محل تخریب شده افزود: کار بازسازی فضای تخریب شده آغاز  شده و به صلاحدید کی شمس مدیرعامل موسسه، بازسازی کامل محل و تایید ایمن سازی فضای یاد شده از سوی کارشناسان و مهندسان مربوطه، بازیکنان در  هتل باقی می مانند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان