شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

اروندکنار فوتبالیست های مستعدی دارد/ قدردانی از مدیرعامل باشگاه نفت

اروندکنار فوتبالیست های مستعدی دارد/ قدردانی از مدیرعامل باشگاه نفت

بخشدار اروندکنار گفت: اروندکنار فوتبالیست های مستعدی دارد که می توانند در آینده پشتوانه ی خوبی برای تیم صنعت نفت آبادان باشند.
صادق جلالی در گفتگو با رصنا، ضمن اشاره به توافقات صورت گرفته با مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از آنجائیکه تیم فوتبال اروندکنار اخیرا بر روی ریل بازیهای خوب و چشمگیر قرار گرفته است لذا انتظار می رود که بازیکنان این شهر از چشم باشگاه صنعت نفت دور نباشند و در سالهای آینده بازیکنان مستعدی را به تیم اول فوتبال شهرستان انتقال دهند.
وی افزود: از آنچه که امروز در دیدار دوستانه تیمهای اتحاد اروندکنار و امید صنعت نفت دیدم به طور قطع چندین بازیکن توانایی  و استعداد حضور در تیم نفت هستند.
بخشدار اروندکنار تصریح کرد: طبق توافق انجام شده با مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، مقرر شد تا هر چند ماه یک بار تیم های رده های مختلف نفتی با حضور در اروندکنار دیدارهای دوستانه ای را برگزار کنند.
جلالی؛ یادآور شد: به آینده بازیکنان اروندکناری امیدواریم و به طور حتم در آینده ای نزدیک اتفاقات خوب فوتبالی از جمله راه اندازی مدرسه فوتبال در رده های مختلف سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را در اروندکنار رقم می زنیم که می تواند پشتوانه ی خوبی برای تیم صنعت نفت باشند.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل با باشگاه صنعت نفت، گفت: از آقایان کی شمس مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت، عباس هاشمپور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، مظفر شاملی رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت، فرید دریس سرپرست و امید شریفی نسب سرمربی تیم امید صنعت نفت، فریدون جمی و دیگر اعضای کادر فنی بابت حضورشان در شهر اروندکنار کمال تشکر و قدردانی را داریم.
وی در پایان از تلاش و بازی خوب بازیکنان، سرمربی و کادر فنی تیم اتحاد اروندکنار و مردمی که برای دیدن بازی آمده بودند، بسیار قدردانی کرد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان