شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

نونهالان نفت فوتبال خوب را به ما دیکته کردند

نونهالان نفت فوتبال خوب را به ما دیکته کردند

سرمربی تیم نونهالان نیاسان بندر امام خمینی گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان، فوتبال خوب را به بازیکنان ما دیکته کردند.
به گزارش رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، نوید امیری در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل صنعت نفت که با پیروزی پر گل تیم نونهالان نفت به پایان رسید، با عرض ادب خدمت مردم دوست داشتنی و خونگرم آبادان، اظهار کرد: به طور قطع یکی از شهرهایی که به خاطر مردم و سابقه ی بزرگی که در تمام اتفاقات کشور ما همچون جنگ تحمیلی، صنعت و تجارت و اعتبار قدیمی که دارد و در راس همه ی اینها فوتبال که تمام ایران این شهر را به بازیکنان بزرگنش می شناسند و به آنها افتخار می کنند، را از صمیم قلبم دوست دارم. به شخصه غیر از افتخار در مقابل این همه بزرگی سر تعظیم فرود می آورم. 
وی افزود: همیشه آرزو داشتیم تا مقابل تیم هایی مانند صنعت نفت بازی کنیم که هم فرهنگ فوتبال را آموخته و آن را تقویت کنیم هم در بحث فنی و رفتاری رشد کنیم.
وی تصریح کرد: به طور قطع از دیدار امروز چیزهای زیادی آموختیم و از کادر فنی، مدیریت باشگاه، رفتارها، استایل برگزاری بازی و شرایط فنی بهره برداری کردیم و از این بابت قدردانی می کنیم. 
سرمربی تیم نونهالان نیاسان بندر امام خمینی یادآور شد: تیم نفت آبادان تیمی بود که سعی کرد فوتبال بازی کند و این را به ما دیکته کرد و از تمام پتانسیلی که داشت بهره کافی را برد. البته ما نیز برای خود یک استراتژی داشتیم و به دنبال آن بودیم که فضایی داشته باشیم تا توپ را به حریف ندهیم.
امیری؛ گفت: از آنجائیکه باشگاه ما باشگاهی نوپا است لذا نیاز به عرض اندام و معرفی خود داریم و بازی کردن با تیم های بزرگ می تواند به مثابه چراغ راهی برای آینده باشگاهمان باشد.
وی افزود: کیفیت زمین بازی به نسبت شرایط و رده های پایه خیلی خوب و راضی کننده بود. 
وی اظهار کرد: در پایان از مجموعه نفت آبادان قدردانی می کنم و از تلاش بازیکنانم هم راضی هستم و امیدواریهای زیاد و بزرگی از آنان دارم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان