پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

یادمان والفجر 8میزبان امیدهای صنعت نفت

یادمان والفجر 8میزبان امیدهای صنعت نفت 

بازیکنان و کادر فنی تیم امید صنعت نفت با همراهی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در یادمان والفجر ۸ شهر مرزی اروندکنار حضور یافتند.

به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، جهانگیر کی شمس مدیرعامل باشگاه به همراه بازیکنان و کادر فنی تیم امید با حضور در یادمان والفجر ۸ شهر اروندکنار به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

آنان ضمن قرائت قرآن و فاتحه بر مزار شهدای گمنام در این یادمان، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا بر ادامه ی راه شهدای والا مقام و تبعیت از مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 عملیات والفجر ۸ در ساعت ۲۲ روز ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه اروند و فاو عراق انجام شد و طی آن رزمندگان اسلام در عملیاتی متهورانه دشمن را به قبول شکستی سخت وادار کردند.

پیکر ۸ شهید غواص عملیات والفجر ۸ که در اسارت صدامیان متجاوز بودند و در عاشورای ۱۳۸۰ به شهادت رسیدند، در کنار ساحل اروند رود و در یادمانی که به نام والفجر ۸ احداث شد، به خاک سپرده شدند. این یادمان  که در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد با شماره ۱۳۸ در ردیف آثار ملی دفاع مقدس به ثبت رسیده است.

گفتنی است؛ تیم امید صنعت نفت، از ساعت ۱۵  امروز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰، دیداری دوستانه را با تیم وحدت اروندکنار در این شهر برگزار می کند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان