دو شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

پرورش ۱۶۰ بازیکن در مدرسه فوتبال صنعت نفت

پرورش ۱۶۰ بازیکن در مدرسه فوتبال صنعت نفت

مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت گفت: در حال حاضر ۱۶۰نفر در مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان در حال فراگیری آموزشهای لازم هستند.

 خلیل غلام نژاد در گفتگو با خبرنگار رصنا (خبر موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان) اظهار کرد: از تعداد کل آموزش پذیرنده ها؛ ۳۰ نفرشان در رده ی ۱۴ سال؛ ۲۳ نفرشان در رده ی ۱۲ سال؛ ۱۹ نفرشان در رده ی ۱۳ سال، ۴۳ نفرشان در رده ی ۱۰ تا ۱۱ سال و ۴۵ نفرشان نیز در رده های ۷، ۸ و ۹ ساله هستند.

وی با بیان به اینکه هر دوره ی آموزشی شامل ۲۴ جلسه است، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، هفته ای سه جلسه آموزشی برگزار می شود و هر دوره نیز بیش از دو ماه به طول می انجامد.

مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: هفته آینده از کسانی که دوره فعلی را به پایان رساندند تست گیری می شود و در صورت قبولی، کارنامه پایان دوره دریافت می کنند.

غلام نژاد؛ یادآور شد: در تلاشیم تا ضمن ارائه آموزشهای لازم، در جهت پرورش بازیکن برای آینده ی تیم های امید و بزرگسالان صنعت نفت، گامهای موثری برداریم. 

به گفته ی وی؛ مجید قنبری مربیگری رده های ۷ و ۸ سال، بهزاد نارنجی مربیگری رده های ۹ و ۱۰ سال، محمد رضا کعبی مربیگری رده ۱۱ سال، امید ترک زاده مربیگری رده های ۱۲ و ۱۳ سال (در دو شیفت مختلف) و حمید خادمی و خلیل غلام نژاد نیز مربیگری رده ۱۴ سال مدرسه فوتبال را بر عهده دارند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان