یک شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

عدم حمایت مسئولان ملاثانی از تیم استقلال/ قدردانی از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی:
عدم حمایت مسئولان ملاثانی از تیم استقلال/ قدردانی از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به عدم حمایت مسئولان این شهر از تیمش، گفت: متاسفانه مسئولان ملاثانی تا این جای فصل جاری هیچ نگاه محبت آمیز و حمایتی از ما نداشتند.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، ابراهیم اشکش در پایان دیدار تیمش مقابل تیم ویستا توربین تهران که با تساوی بدون گل به پایان رسید، ضمن قدردانی از مردم خوب آبادان به دلیل میزبانی از تیم استقلال ملاثانی، اظهار کرد: استقلال ملاثانی تنها تیمی است که در میان تمام تیمهای لیگ دسته یک و در تمام بازیها میهمان است و میزبان نیست. امیدواریم که ورزشگاه شهدای ملاثانی هر زودتر آماده شود تا ما بتوانیم از حق مسلم میزبانی خود استفاده کنیم. 
وی افزود: جا دارد از آقایان بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان، طالقانی، صفر امیدی و امید احمدی بابت حمایت هایشان برای آماده سازی تیم برای انجام مسابقه قدردانی کنم زیرا احتمال آن می رفت که ما برای بازی حاضر نشویم چون بچه های تیم من مشکلات شدیدی دارند و دلخوش به آنیم که در آینده نیز حمایت این عزیزان شامل حال ما بشود. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی تصریح کرد: از لحاظ فنی بازی بسیار خوب مقابل تیم ویستا توربین تهران داشتیم. در نیمه ی اول آنچه انتظار می رفت نبودیم و دلیلش هم در اختیار نداشتن برخی بازیکنان به دلیل جدایی از تیم بود. اما در نیمه ی دوم بسیار خوب بازی کردیم و بیشتر بازی در اختیار ما بود و توانستیم روی برنامه ای که داشتیم پنج یا شش موقعیت را خلق کنیم اما متاسفانه بچه ها کم دقتی کردند و این فرصت ها از دست رفت.
اشکش؛ یادآور شد: در کل به رغم جدایی چندین بازیکن از تیم اما اینکه بازیکنان همچنان امیدوار و پر تلاش بازی می کنند مایه ی مباهات بنده است و امیدوارم در آینده بتوانیم با هماهنگی و هارمونی بیشتر و بهتر تیم را جلو ببریم. به مردم ملاثانی می گویم که کادر فنی و بازیکنان تیم با تمام توانشان و با کمترین امکانات و شرایط برای نام شهرشان می جنگند و تلاش می کنند.
وی گفت: لیگ دسته یک کشور هزینه ی کلانی دارد و کسی نیست که از ما حمایت مالی کند. به عنوان سرمربی تیم عاجزانه از مسئولان ملاثانی که تا الان نگاه محبت آمیز و حمایتی در این فصل ورزشی به ما نداشتند و من دارم رو راست با آنها صحبت می کنم اینکه پای کار تیمشان بیایند و از آن حمایت کنند و بدانند که استقلال ملاثانی پرچمدار مردم این شهر در لیگ یک کشور است لیگی که استانها و شهرستانهای بزرگ قرار دارند و استقلال ملاثانی مظلومانه کارهایش را از پیش می برد. 
وی با اشاره به پشتوانه ی مالی قوی تیم ویستا توربین تهران افزود: بازیکنان تیم استقلال ملاثانی در نیمه ی دوم، فوتبالی در خور شان فوتبال خوزستان انجام دادند و امید می رود با تمرینات و کار بهتر در آینده روند بازیها و نتیجه گیری تیم بهتر شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد شرایط میزبانی تیمش در آبادان اظهار کرد: جا دارد از آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و دیگر مسئولان شهر تشکر کنم. آبادان به خونگرمی و میهمان نوازی معروف است و چیزی نیست که من بخواهم آن را بیان و تایید کنم. صمیمانه از مردم آبادان تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: امید می رود اتفاقات خوبی برای صنعت نفت رخ دهد. به عنوان یک خوزستانی وقتی می بینم مسیر حرکتی صنعت نفت آبادان رو به بالا است و دارد خوب نتیجه می گیرد، بسیار خوشحالم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان