شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

فراهم سازی امکانات سخت افزاری در باشگاه نفت، امیدها را هم صاحب جایگاه کرد

فراهم سازی امکانات سخت افزاری در باشگاه نفت، امیدها را هم صاحب جایگاه کرد

 

یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان از فراهم سازی امکانات سخت افزاری از سوی باشگاه صنعت نفت، به عنوان یکی از ابزارهای حصول نتایج خوب و کسب جایگاه عالی برای تیم امید علاوه بر تیم بزرگسالان نام برد.

روح الله عرب؛ در گفتگو با خبرنگار رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان) ؛ با اشاره به اینکه در  بحث مسافرت‌های تیم، موضوع اسکان یکی از فاکتورهای مهم برای حفظ آرامش، تمرکز و استراحت خوب فوتبالیست به شمار می رود، افزود: برای رسیدن به این مطلوب بایستی مسافت را به حداقل برسانیم که در این باره انجام پروازهای اختصاصی و چارتری که امسال برای تیم هماهنگ و انجام  می شود کمک حال بسیار خوبی است. فوتبال حرفه‌ای بایستی این مسائل را در کنار خود داشته باشد.

وی اظهار کرد: این امکانات نه تنها برای تیم بزرگسالان که برای تیم امید صنعت نفت هم مهیا شد و خوشبختانه سبب نتیجه گیری خوب آنان نیز شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: علاوه بر حق و حقوقی که بایستی به بازیکنان داده شود تا بتوانند بدون دغدغه برای تیم شان بازی کنند، موضوع رفت و آمد و اسکان بازیکنان هم مهم است و دیدم که فراهم سازی این امکانات حتی برای تیم امید هم نتیجه بخش بود و ضمن کسب نتایج و جایگاه خوب به مرحله ی بعد مسابقات لیگ دسته یک امیدهای کشور نیز صعود کردند.

عرب؛ یادآور شد: در اوج مشکلات مالی وقتی تیم با بهترین شکل ممکن برای بازی‌ها حاضر می شود این خیلی مهم و موثر است هر چند که این‌ها جزو امکانات اولیه است که بایستی در اختیار بازیکنانمان بگذاریم تا بتوانیم حداکثر بهره و کارایی را از آنها ببینیم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان