شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

هاشمپور: نمایندگان مجلس با همدلی و تعامل تصمیمات حمایتی از نفت را عملی کنند

هاشمپور: نمایندگان مجلس با همدلی و تعامل تصمیمات حمایتی از نفت را عملی کنند

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، با اشاره به وجود سه نماینده در آبادان و نگاه خوبشان به ورزش، گفت: نمایندگان مردم در مجلس بایستی در یک تعامل، همدلی و انسجام تصمیمات حمایتی از تیم صنعت نفت را به مرحله ی عمل برسانند.

عباس هاشمپور در گفتگو با خبرنگار رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان) با اشاره به اینکه در روزهای نخست حضور منصوریان به سبب وجود یکسری مسائل و مشکلات شرایط نتیجه گیری تیم خوب نبود، اظهار کرد: همه قبول داریم که فوتبال یک طرفش بودجه است و آن بودجه و پولی که وارد باشگاه می شود به طور قطع می تواند در نتیجه گیری بهتر تیم اثرگذار باشد، به شخصه از نزدیک دیدم که آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه در این شرایط سخت، خیلی خوب وضعیت نامساعد را کنترل کرد و توانست تیم را از آن شرایط سخت اقتصادی خارج کند و تیم هم نتایج بهتری گرفت.

وی افزود: شرایط ایجاد شده ی خوب کنونی تیم حاصل مدیریت خوب مدیرعامل و فعالیت دیگر کارکنان مجموعه باشگاه است که خوشبختانه سبب پشت سر نهادن شرایط سخت و کسب نتایج خیلی خوب تیم شد و از این بابت به تمام مردم آبادان، مدیرعامل، سرمربی و کادر فنی تبریک می‌گویم.

کاپیتان سابق تیم صنعت نفت آبادان؛ در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باور دارم که تیم صنعت نفت در آینده حرفهای بسیار خوبی برای گفتن در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: امید می رود تا روزی صنعت نفت را به عنوان نماینده ی کشورمان در بازیهای آسیایی ببینیم. برای دستیابی به این مهم نیاز به امکانات و سخت افزارهای بسیار بالایی هست. اینکه فقط در مورد آسیایی شدن صحبت کنیم نمی‌تواند ما را آسیایی کند. بایستی شرایط مربوطه مهیا شود.

هاشمپور؛ گفت: آبادانی های خوب و خونگرم چه در داخل و چه در خارج از ایران همیشه دلشان با تیم صنعت نفت و دعایشان پشت این تیم است و ان شاءالله روزی شاهد آسیایی شدن تیم محبوب، دوست داشتنی، مردمی و برزیل ایران باشیم.

وی به عنوان یک آبادانی که فعالیتش را از رده ی جوانان در باشگاه صنعت نفت شروع کرد و اکنون افتخار سرمربی گری تیم ملی فوتبال ساحلی نصیبش شده، افزود: همیشه گفته ام که اگر در هر شهر و استانی حمایت ها نباشد فرد به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد. مسئولان اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس بایستی بیایند یک دل شوند و در یک مسیر کارها را دنبال و از پیش ببرند تا تیم در هر استانی بتواند موفق عمل کند. خوشبختانه در آبادان سه نماینده داریم و صحبت هایی که در مورد باشگاه و فوتبال صنعت نفت می کنند نشان از آن دارد که نگاهشان به ورزش خوب است اما این نگاه بایستی طی برگزاری جلسات مختلف و در یک تعامل، همدلی و انسجام به مرحله ی عمل برسد و بتوانند با اقداماتشان دل مردم شهر را شاد کنند.

وی اظهار کرد: این شهر و فوتبالش متعلق به مردم است و به شخص خاصی تعلق ندارد. با افتخار می گویم که بچه ی آبادان هستم آبادان شهریست که همه به آن احترام می گذارند به خصوص برند صنعت نفت ، امید می رود نمایندگان، امام جمعه، فرماندار و استاندار نه تنها برای تیم صنعت نفت آبادان که برای تمام تیمهای خوزستانی که در حال تلاشند اعم از استقلال خوزستان، فولاد، نفت مسجد سلیمان و حتی تیمهای لیگ یک که می توانند خوزستان را بالا ببرند، حمایت کنند.

به گفته وی؛ خوزستان هرچه بالاتر برود بازیکنان بیشتری را به تیم ملی معرفی می کند مانند آن سالهایی که 11 بازیکن تیم ملی کشورمان از خوزستان و آبادان بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی؛ تصریح کرد: امید می رود باز هم شرایط گذشته پیش بیاید و بتوانیم بازیکنان بیشتری را به تیم ملی تزریق کنیم. نگاه من به آینده تیم صنعت نفت خوب است. منصوریان به همراه کادر فنی اش به خوبی کار می کند و برای شان آرزوی موفقیت داریم. امروز هم به امید خدا با دست پر از بازی مقابل نساجی مازندران بیرون می آییم.

هاشمپور؛ در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: پیشکسوت هایی که ما در آبادان داریم در ایران کم نظیرند ضمن اینکه فوتبالیست هایی هستند که می توانند نظرات بسیار خوبی بدهند. امید است پیشکسوتان و فوتبالیست ها در کنار هم و با همدلی، تمام قد از تیم حمایت کنند.

وی وجود پیشکسوتان را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: پیشکسوتان بایستی به دور از هرگونه اختلاف سلیقه، کنار هم بنشینند و یک راه و مسیر خوبی را تعیین و دنبال کنند، تمام دلسوزان فوتبال آبادان بایستی در کنار هم به گفتمان بپردازند، شاید برخی ها انجام این کار را دوست ندارند اما من از تمام پیشکسوتانی که در آبادان و خوزستان قابل احترامند و یا فوتبالیست های فراوانی که صاحب نظر و اندیشه اند خواهش می کنم تا به صورت همدل در کنار هم قرار بگیرند و با حمایت درست و همه جانبه از تیم صنعت نفت که متعلق به مردم آبادان، خوزستان، ایران و حتی جهان است، سبب کسب نتایج خوب این تیم شوند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان