دو شنبه ۶ دی ۱۴۰۰

بازی سختی مقابل تیم ایمان سبز شیراز داریم

سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان:
بازی سختی مقابل تیم ایمان سبز شیراز داریم

سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان بازی تیمش مقابل تیم ایمان سبز شیراز را سخت خواند.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛ امید شریفی نسب اظهار کرد: با شناخت کافی به آنالیز تیم حریف پرداختم، تیم ایمان سبز تیم خوبی است.
وی با بیان اینکه تمام تلاشمان آنست که از گروه مان که تیم های خوبی در آن قرار دارند، بالا بیاییم؛ گفت: تیم ایمان سبز شیراز تیمی است که تاکنون بازیهایش را بدون باخت پشت سر گذاشته، بهترین بازیکنان را جذب و با آنان قراردادهای خوبی را منعقد کرده، تیمی پر امکانات است و سرمایه گذاریهای خوبی بر روی این تیم حتی برای سالهای آینده نیز انجام شده است.
وی افزود: بازی سختی مقابل تیم ایمان سبز شیراز داریم اما امیدوار به بازگشت به آبادان آن هم با دست پر و کسب سه امتیاز بازی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه برای کسب سه امتیاز بازی پا به میدان بازی می گذاریم، تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از انگیزه بالایی برخوردارند و توانسته ام حس نباختن را به خوبی به آنها القاء کنم. 
شریفی نسب؛ یادآور شد: همانطور که بارها گفتم، بازیکنان امیدمان توانایی آن ار دارند که بعدها به تیم بزرگسالان نفت کمک و خودشان را به فوتبال کشور معرفی کنند. تعدادی از بازیکنانمان لیاقت فراوانی برای رسیدن به جایگاههای بهتر و بالاتر را دارند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان