پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰

لزوم همراهی رسانه ها با باشگاه صنعت نفت

لزوم همراهی رسانه ها با باشگاه صنعت نفت 

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان بر لزوم همراهی و همکاری رسانه ها با باشگاه به جهت رفع ابهامات احتمالی تاکید کرد.
به گزارش رصنا(موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آّبادان)، جهانگیر کی شمس در نشست صمیمانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان؛ با قدردانی از تعامل، همکاری و تلاش رسانه ملی برای اطلاع رسانی در مورد مسائل مرتبط با باشگاه، تهیه و تولید برنامه های ورزشی و پخش زنده مسابقات، اظهار کرد: همکاری و ارتباط با رسانه ها سبب افزایش سطح تعاملات و همدلی ها میان هواداران با باشگاه و دریافت پاسخ مناسبی برای ابهامات شان در مورد مسائل پیرامونی باشگاه و به خصوص تیم صنعت نفت می شود.
در ادامه ی این دیدار نیز مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان همواره در تلاش برای کمک به ارتقاء سطح آگاهی ها و پاسخگویی به مطالبات مردمی از طریق انعکاس دقیق، درست و به موقع اخبار و رویدادها است.
بهرام؛ اظهار کرد: به همین منظور در طول هفته حدود ۱۰ ساعت برنامه متنوع از جمله پوشش فعالیت های ورزشی به ویژه فوتبال صنعت نفت و باشگاه مربوطه در بخش‌های خبر، سیما و صدا تهیه و پخش می شود.
گفتنی است، در پایان این دیدار از سوی جهانگیر کی شمس مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان لوح تقدیر و پیراهن صنعت نفت به منظور قدردانی از تلاشهای صدا و سیمای مرکز آبادان به مدیرکل این مرکز اهدا شد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان