چهار شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰

نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان: به دنبال رفع مشکل مالی تیم از راههای قانونی و حقوقی هستیم

به دنبال رفع مشکل مالی تیم از راههای قانونی و حقوقی هستیم

نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان گفت: به دنبال رفع مشکلات مالی تیم صنعت نفت از طریق راههای قانونی و حقوقی یک بار برای همیشه هستیم.
به گزارش رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان) دکتر محمدی، در حاشیه ی دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم که بر سر تمرینات این تیم در محل زمین چمن باشگاه پیروز انجام شد؛ ضمن قدردانی از تلاشهای سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت اظهار کرد: بر اساس امکانات حداقلی موجود و بودجه ای که باشگاه در اختیار ندارد، تمامی اعضای هیات مدیره سعی در همراهی و حمایت از تیم را دارند.
وی با بیان اینکه برای برون رفت تیم صنعت نفت از وضعیت کنونی و ارائه کمکهای مالی به تیم، پیگیر مسئله از طریق قانونی و حقوقی هستیم؛ افزود: امید می رود تا به سرانجام رساندن این مسئله، بتوانیم مشکلات مبتلابه تیم به ویژه در بحث بودجه را رفع کنیم. 
عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از اینکه در این باره بتوانیم خبرهای خوبی را برای تیم و هواداران داشته باشیم، اظهار کرد: در صورت انجام این کار حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات مالی تیم از بین می رود هر چند که شاید این روند قدری زمان بر هم باشد اما انجام آن ضروریست.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان