چهار شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان: وظیفه مان کمک به تیم مردمی و ریشه دار صنعت نفت آبادان است

وظیفه مان کمک به تیم مردمی و ریشه دار صنعت نفت است

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه تیم صنعت نفت تنها دلخوشی مردم این خطه از کشورمان است، گفت: وظیفه مان کمک به تیم مردمی و ریشه دار صنعت نفت است.
به گزارش رصنا(موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، مهندس جمشیدی که با همراهی محمدی نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت و کی شمس مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت بر سر تمرینات تیم حضور یافتند؛ در جمع بازیکنان و کادر فنی این تیم، ضمن عرض خدا قوت به همگان، اظهار کرد: همه ی شما مایه یافتخار ما هستید، صنعت نفت، صنعتی است که در کشور حرف اول را می زند.
وی افزود: متاسفانه موانع و مسائل قانونی و حقوقی در زمینه ی کمک مالی بر سر راه این تیم وجود دارد  که با ورزش حرفه ای همخوانی ندارد و بر همین اساس آن گونه که باید و شاید نمی توان به تیم کمک کرد.
وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید پالایش و پخش به دنبال آن هستند که مسائل و مشکلات مبتلابه تیم را حل کنند تا مسائل مالی مانع پیشرفت تیم و پیروزیهایش نشود.
رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان با تاکید دوباره بر تلاش برای حل مشکلات مالی تیم؛ یادآور شد: پالایشگاه و مجموعه ی نفت با بضاعتی که دارد در خدمت تیم هستند، پالایشگاه آبادان خود را از بدنه ی تیم جدا نمی داند و هر چند که از لحاظ حقوقی و مقرراتی نتواند به صورت مستیم به تیم کمک کند اما به صورت غیرمستقیم این کار را به همراهی و کمک آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه به انجام می رساند. 
مهندس جمشیدی؛ گفت: اگر چه هیات مدیره پالایشگاه در تلاش است تا از امکانات موجود تا حد ممکن در جهت کمک به تیم بهره ببرد اما مشکل مالی تیم بایستی به صورت ریشه ای حل شود و اگر چنین نشود تبعات سنگین آن به کل مجموعه بر می گردد.
وی خطاب به بازیکنان تیم صنعت نفت افزود: از تلاش همه ی عزیزان و افتخاراتی که در مجموعه ی ورزش خلق می کنید قدردانی می کنم، افتخار آفرینی شما مایه ی دلگرمی مردم عزیز، ایثارگر و شهید پرور این خطه است، مردمی علاقمند به ورزش که پیشرفت و موفقیت تیم برایشان بسیار مهم و حائز اهمیت است به همین سبب وظیفه داریم که به تیم کمک کنیم تا نه تنها مردم دلسرد نشوند بلکه با دلگرمی هرچه تمامتر بازیهای تیم را دنبال کنند واین  شور و هیجان و امیدی که در آنان هست، تداوم یابد. 
وی اظهار کرد: بار دیگر به شما خدا قوت می گویم و تلاشهای سرمربی، کادر فنی و تمامی بازیکنان قدردانی می کنم. امید می رود بازی فردا را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید و پیروز میدان باشید.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان