سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

هوادار صنعت نفت بودن اتفاقی نیست

 

هوادار صنعت نفت بودن امری اتفاقی نیست؛ باید آبادانی باشی تا مفهوم درست هواداری را بفهمی و آن را درک کنی.
هوادارانی که بدون هیچ چشم داشتی عشق شان صنعت نفت است و علاقه به آن ریشه در باور و تاریخ پر فروغ شهرشان دارد.
اینکه در کجای آبادان زندگی کنی امیری، بوارده، بریم و یا ذوالفقاری و سلیچ و شطیط در میزان علاقه مندی هواداران به این تیم ریشه دار و اصیل اثری ندارد، فرقی ندارد کودک باشی و یا جوان و حتی پیر، زن باشی یا مرد، وقتی پای عشق به محبوبترین داشته ات یعنی تیم صنعت نفت در میان باشد همه یک رنگ می شوند و یک صدا و برای موفقیت اش دست به دعا بر می دارند.
بایستی آبادانی باشی تا بدانی طرف دار واقعی تیم صنعت نفت بودن باور است و هواداری از آن فرهنگ. هوادار زرد پوش طرفداری از نفت برایش ثواب است و غیر آن خطا.
بایستی دلداده ای باشی از جنس هوادار آبادانی تا بفهمی در این دیار پاک هواداری یک عادت دیرینه و یک وظیفه در قبال تنها دلخوشی است و اگرچه پیروزیهایش موجبات شادی همگان را برای ساعات طولانی و حتی روزها فراهم می کند اما شکست هایش نیز به رغم تلخی هایش، ناگزیر است و دقیقا در همین زمان است که هوادار آبادانی بدون هیچ مشوقی، رنگ زرد می شود بهانه اش تا به امید روزهای پر فروغ تر و روشن آینده، هر جا و هر ساعتی بی هیچ ادعایی هوادار صنعت نفت باقی بماند. تاریخ به خوبی، بزرگی ورزش آبادان، ورزشکاران و هوادارانش را نشان داده است.
اینجا آبادان؛ ساعت هواداری و حمایت برای بازگشت تیم به روزهای آرمانی است.
پس یا علی مدد

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان