چهار شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹

بازدید مدیر سلامت و ورزش مناطق آزاد کشور از امکانات ورزشگاه تختی آبادان

دکتر امیرحسین منظمی مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از امکانات و شرایط ورزشگاه تختی آبادان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان؛ دکتر منظمی به اتفاق دکتر ضرغامی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد و هیأت همراه در بازدید از ورزشگاه تختی آبادان از آخرین وضعیت این ورزشگاه اطلاع پیدا کرد.
در این بازدید مظفر شاملی عضو هیأت مدیره و رئیس آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته در آکادمی طلایی پوشان آبادانی طی سال‌های گذشته که هر ساله چندین بازیکن را به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌نماید توضیحاتی را ارائه نمود و خواستار افزایش تعداد زمین‌های چمن و امکانات ورزشی سطح شهرستان شد.
همچنین میثم راستی معاون اقتصادی باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان کمبودها و مشکلات ورزشگاه تختی متذکر شد شهر آبادان نیازمند یک ورزشگاه مدرن با امکانات است و با شرایط فعلی درصورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، امکان میزبانی در ورزشگاه تختی وجود ندارد
راستی ادامه داد: ضرورت دارد دبیرخانه مناطق آزاد کشور که همواره حامی باشگاه صنعت نفت بوده است در بخش زیرساخت هم به این موضوع نگاه ملی داشته باشد و در کنار شرکت پالایش نفت آبادان مراحل تکمیل کمبودهای این ورزشگاه سرعت دهد.
دکتر منظمی هم با اعلام اینکه برای حل مشکلات ورزش منطقه اروند از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت گفت: دبیرخانه مناطق آزاد کشور به جایگاه و ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در بخش ورزش اشراف دارد و با نگاهی ویژه برای توسعه آن اقدام خواهد نمود.

 

 

 

 

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان