سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹

همکاری نرم افزاری باشگاه صنعت نفت آبادان از آکادمی‌های ورزشی

باشگاه صنعت نفت آبادان به منظور حمایت از توسعه آکادمی‌های ورزشی، طی توافق‌نامه‌ای امکان استفاده از نرم افزار جامع مدیریت آکادمی خود را در اختیار باشگاه‌های ورزشی دارای آکادمی قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان؛ این باشگاه به منظور حمایت از توسعه آکادمی‌های ورزشی، نرم افزار اختصاصی مدیریت جامع آکادمی خود را در اختیار باشگاه‌های ورزشی دارای آکادمی( دارای تیم‌های پایه و مدارس آموزش ورزشی)، طی توافق‌نامه همکاری‌ قرار می‌دهد.
بر این اساس امروز (۶ مرداد ۹۹) ۴ باشگاه آینده سازان اروند(بسکتبال)، میپا(والیبال)، یاران اروند(فوتبال) و خلیج فارس آبادان(فوتبال) توافق‌نامه همکاری به این منظور با باشگاه صنعت نفت آبادان به امضا رساندند.
توافق‌نامه چند باشگاه دیگر نیز در دست تهیه می‌باشد که طی روزهای آینده منعقد میگردند.
باشگاه صنعت نفت آبادان پس از نزدیک‌ به ۱۸ ماه کار تحقیقاتی، مطالعاتی و برنامه نویسی توانست از مهر ماه سال ۹۸ این نرم افزار را در آکادمی فوتبال خود پیاده سازی نماید تا بواسطه آن بتواند در شناسایی استعدادها و پرورش هر چه بهتر و بیش‌تر توانایی بازیکنان حاضر در این آکادمی گام بزرگی بردارد.
برخی از امکانات این نرم افزار عبارتند از: دسترسی ساده از طریق اینترنت در هر نقطه‌ای از جهان، امکان تعریف بازیکنان و ورزش آموزان در غالب تیم‌ها و کلاس‌های آموزشی مختلف، امکان تعریف روز، ساعت و محل تمرینات
، امکان حضور و غیاب بر خط بازیکنان و ورزش آموزان، امکان بارگزاری تصاویر و ویدئوهای آموزشی و تمرینات برای بازیکنان و ورزش آموزان، برقراری ارتباط ۲ سویه میان بازیکنان و خانواده آنان با مدیریت و مربیان باشگاه، امکان مشاهده وضعیت بازیکنان و فوتبال آموزان از طریق خانواده‌های آنان، امکان ثبت رویدادهای ورزشی و گزارشات مربوط به آن‌ها، یکپارچگی اطلاعات برای مدیران و مربیان باشگاه، ثبت سوابق قراردادی، پزشکی و انضباطی بازیکنان و ورزش آموزان، دارای زیرساخت استاندارد ارزشیابی از بازیکنان، امکان دریافت نمودار پیشرفت بازیکنان، امکان مقایسه نمودار پیشرفت بازیکنان با سوابق قبلی خودشان، امکان مقایسه نمودار پیشرفت بازیکنان با یکدیگر، امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای از تمامی بخش‌ها و امکانات نرم افزار، امکان دریافت شهریه و واریز مستقیم آن به حساب باشگاه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و چندین قابلیت دیگر.
شایان ذکر است براساس مصوبه هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان استفاده از این نرم افزا برای کلیه باشگاه‌های واجد شرایط حاضر در منطقه آزاد اروند به صورت کاملا رایگان می‌باشد.
سایر باشگاه‌های متقاضی می‌توانند درخواست کتبی خود را به همراه اسناد باشگاه، به ساختمان مرکزی مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به نشانی منطقه آزاد اروند، آبادان، بلوار شهید یاسینی، ساختمان سابق کشتی‌رانی شرکت نفت ارسال نمایند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان