پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹

نتیجه تست کرونای نفتی‌ها مشخص شد.

نتیجه تست کرونای ۳ نفر از طلایی پوشان آبادانی مثبت شد.
دکتر سید مهدی موسوی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال ما در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله تست کرونا از کلیه بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی مطابق پروتکل تست گرفته شد که متأسفانه نتیجه آزمایش ۳ نفر مثبت بوده است.
دکتر موسوی ادامه داد: این ۳ نفر متشکل از ۲ بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی باشگاه می‌باشند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد از این افراد، آن‌ها قرنطینه می‌شوند.
پزشک تیم فوتبال صنعت نفت افزود: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از ۵ نفر می‌باشد ما تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و‌ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از فردا پنجشنبه زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.
موسوی با یادآوری این نکته که سلامتی اعضای جامعه به ویژه ورزشکاران از اولیت‌های همیشگی باشگاه صنعت نفت آبادان بوده است گفت: امیدواریم بتوانیم بار دیگر در محیطی سالم، هیجان و نشاط را به جامعه علی‌الخصوص هواداران خون گرم آبادانی اهدا کنیم

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان