جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸

نیمه دوم بازی با تراکتور مثل بوکس بود

اسکوچیچ: انتقاد نکنید! پیروزی بزرگی به دست آوردیم
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از کنفرانس خبری از کسانی که می توانند ولی به تیمش کمک نمی کنند، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر تراکتور حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امیدوارم بعد از این پیروزی به ما کمک شود
‌ ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم، نه فقط به خاطر این بازی بلکه به خاطر همه اتفاقاتی که اطراف باشگاه رخ می‌دهد. امیدوارم امروز بعد از این بازی کسانی که می‌توانند به باشگاه کمک کنند، این کار را انجام دهند. تلاش‌مان بر این باشد که  کمک حال تیم باشیم.

خیلی از مواقع با ریسک بالا بازی کردیم
از بازیکنانم در یک بخش عمده نیمه اول راضی هستم. یک بازی بسیار خوب انجام دادیم. سازمان‌یافته و مانند یک تیم واقعی بودیم. از نیمه دوم و زمانی که دو بر صفر جلو افتادیم راضی نیستم. خیلی از مواقع بدون اینکه کنترلی از خودمان نشان دهیم ریسکی بازی می‌کردیم.

فوتبال برای افراد باهوش است
می‌توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. به خاطر هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تبریک می‌گویم. همه را خوشحال به خانه‌هایشان فرستادیم. نیمه اول کاملا تحت کنترل ما بود و خوب پرس می‌کردیم. خیلی آسان نیست که در همه بازی پرس کنیم. هیچ باشگاهی در دنیا حتی بارسا و رئال هم نمی‌توانند ۹۰ دقیقه پرس کنند. ولی وقتی در نیمه دوم بازی دو بر صفر شد باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم. نیمه دوم مثل یک مسابقه بوکس بود. فوتبال برای افراد باهوش است.

آیا می دانید امروز با چه سیستمی بازی کردیم؟
اسکوچیچ در پاسخ به خبرنگاری که از بعضی کارهای تاکتیکی او انتقاد کرد، گفت: آماده هستید درباره مسائل فنی با هم صحبت کنیم؟ من مشکلی ندارم. امروز ما با چه سیستمی بازی کردیم؟ نیمه دوم چطور بازی کردیم؟ شما هنوز آماده نیستید. چرا من این‌طور به سوال شما واکنش دادم؟ چون نباید انتقادی درباره بازی ما صحبت شود. چون یک پیروزی بزرگ به دست آوردیم. اگر ما و تراکتور را مقایسه کنید، می‌بینید که تراکتور دو تیم است. سوال‌های این‌طوری را زمانی که باختیم از من بپرسید.

مشکلی با آل کثیر ندارم
توقعم از بازیکنانم زیاد است. آل کثیر هفته قبل از ترکیب بیرون رفت چون ۳ روز بود که تمرین نداشت. من با او مشکلی ندارم و به خاطر تشدید نشدن مصدومیتش بازی ندادم. ما یک خانواده هستیم و نیازی نیست که این مسائل را بیرون از مجموعه بروز دهیم.

امروز مردم دیوانه وار به ما کمک کردند
همه شما از شرایط ما آگاه هستید ولی بازیکنان من همیشه باید بالا را نگاه کنند و نه پایین. کسانی که باید کمک حال باشگاه باشند کمکی به ما نمی‌کنند. امروز مردم دیوانه‌وار کمک حال ما بودند. واقعا از اینکه همه مردم خوشحال بودند لذت بردم. من سوالم از کسانی است که می‌توانند به ما کمک کنند. بازیکنان ما کار می‌کنند و می‌جنگند بدون اینکه دریافتی داشته باشند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان