دو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸

سه تیم خوزستانی روی نوار خوشبختی!

این فصل تیم های خوزستانی روند خوبی را در لیگ دارند، آنها توانسته‌اند در نیمه بالای جدول حاضر باشند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم لیگ برتر با پیروزی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان و همچنین تساوی صنعت نفت آبادان سه نماینده خوزستان ادامه یافت تا روند رو به رشد این سه تیم ادامه دار باشد.

در فصول قبل هرگاه سه یا چهار نماینده از خوزستان در لیگ برتر حاضر بود، اکثرا نتایج درخشانی از سوی همه تیم ها گرفته نمی‌شد و یکی دو تیم برای نیفتادن می‌جنگیدند.

 نفتی های آبادان در جم به یک تساوی ارزشمند رسیدند، البته هدر رفتن ضربه پنالتی توسط بازیکن حریف در کسب این امتیاز بی تاثیر نبود تا آنها نیز دوازده امتیاز شوند و پس از فولاد در رده پنجم قرار بگیرند.

فولادی ها  نیز در تبریز موفق شدند با یک کامبک فوق العاده برابر ماشین سازی به پیروزی برسند و دوازده امتیازی شوند، شاگردان نکونام که هم امتیاز پرسپولیس و نفت آبادان هستند، با تفاضل گل بهتر و تعداد گل زده بیش تر در رده چهارم قرار دارند.

 مسجدسلیمانی ها نیز با شوت دیدنی ملکیان به یک پیروزی شیرین خانگی رسیدند و توانستند جمع امتیازات خود را به یازده برسانند و در جایگاه هفتم قرار بگیرند. شاگردان تارتار هنوز هیچ باختی را در کارنامه ندارند و با ادامه این روند، می توانند پدیده فصل نوزدهم لیگ برتر باشند.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان