چهار شنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

دیدار مدیرعامل و سرمربی صنعت نفت با دبیر شورایعالی مناطق آزاد

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و سرمربی این تیم با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش «رصنا» محمدحسین رحمانی با حجت‌الله عبدالملکی و علی زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند دیدار و گفتگو کردند‌.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این دیدار گفت: حمایت از تیم محبوب صنعت نفت آبادان یکی از افتخارات سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه ورزش و فرهنگ است.
 عبدالملکی بیان کرد: سال گذشته منطقه آزاد اروند ۳۰ میلیارد و امسال نیز ۳۵ میلیارد بعنوان اسپانسر به تیم صنعت نفت آبادان کمک خواهد کرد.
وی از تیم صنعت نفت بعنوان شاهرگ زندگی مردم آبادان یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه تیم صنعت نفت در نشاط، شادابی و افزایش سرمایه اجتماعی مردم منطقه نقش بسزایی دارد به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توصیه شد کمک‌های این سازمان را در چارچوب قانون افزایش دهد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور تیم صنعت نفت در منطقه را افتخاری بزرگ دانست و گفت: زمانی این تیم در رده‌های بالای جدول جای داشته و برای بازگشت به دوران اوج قطعا ما در کنار این تیم خوشنام و افتخارآمیز هستم.
وی افزود: در فصل آینده میزان مالی بالاتری از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای حمایت از تیم ریشه‌دار صنعت نفت در نظر گرفته خواهد شد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نیز ضمن تشکر از کمکهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در فصل گذشته و زمانی که تیم صنعت نفت نیاز شدید به حمایت داشت سازمان منطقه آزاد اروند در کسوت حامی نقش تاثیرگذاری داشت و اگر این حمایت نبود شاید تیم نتایج لازم را کسب نمی‌کرد.
وی افزود: امیدواریم این حمایت‌ها در ادامه افزایش داشته باشد زیرا تیم به لحاظ مالی همتراز با خیلی از تیم‌های لیگ برتری نیست. در ابتدای فصل جاری نیز سازمان منطقه آزاد اروند با درایت مدیر عامل این سازمان مبلغی را به تیم صنعت‌نفت کمک کرد تا بتوانیم پنجره نقل و انتقالات تیم را باز کنیم و اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت شاید حضور در لیگ برتر امکان‌پذیر نمی‌شد.
در پایان این نشست پیراهن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد اهدا شد.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان